Η πρόταση του υπουργείου Παιδείας για το «Νέο Λύκειο» και το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση παρουσιάστηκε σήμερα στη Διακομματική Επιτροπή.
Η πρόταση του υπουργείου Παιδείας για το «Νέο Λύκειο» και το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση παρουσιάστηκε σήμερα στη Διακομματική Επιτροπή.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται μείωση των μαθημάτων και στις τρεις τάξεις του λυκείου, εισάγεται η «ερευνητική» ή «συνθετική εργασία», ενώ το απολυτήριο διαχωρίζεται από τις εξετάσεις πρόσβασης σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και προκύπτει από το μέσο όρο της βαθμολογίας των μαθητών στην Α', Β' και Γ' Λυκείου.
Παράλληλα, στο προτεινόμενο νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δημιουργείται Ανεξάρτητος Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων, τα μαθήματα προς εξέταση για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι τρία έως πέντε (η ελληνική γλώσσα θα είναι υποχρεωτικά ένα από αυτά) και οι συντελεστές βαρύτητας για καθένα από αυτά θα διαμορφώνονται από τα ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Η πρόταση του υπουργείου Παιδείας για το «Νέο Λύκειο» και το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση παρουσιάστηκε σήμερα στη Διακομματική Επιτροπή.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται μείωση των μαθημάτων και στις τρεις τάξεις του λυκείου, εισάγεται η «ερευνητική» ή «συνθετική εργασία», ενώ το απολυτήριο διαχωρίζεται από τις εξετάσεις πρόσβασης σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και προκύπτει από το μέσο όρο της βαθμολογίας των μαθητών στην Α', Β' και Γ' Λυκείου.
Παράλληλα, στο προτεινόμενο νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δημιουργείται Ανεξάρτητος Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων, τα μαθήματα προς εξέταση για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι τρία έως πέντε (η ελληνική γλώσσα θα είναι υποχρεωτικά ένα από αυτά) και οι συντελεστές βαρύτητας για καθένα από αυτά θα διαμορφώνονται από τα ΑΕΙ-ΤΕΙ.