Ηλεκτροκίνηση χωρίς καλώδια, σηματοδότηση τυφλή και ακίνητες ντιζελάμαξες
Με αναλογία 17 εργαζομένους ανά χλμ, έναντι μόλις έναν στην Ευρώπη
καταδικάστηκε να λειτουργεί ο ΟΣΕ, λόγω συστημάτων που δεν δούλεψαν ποτέ
(Πηγή: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ)
Ενας προς 17: Αυτή είναι η αναλογία των εργαζομένων ανά χιλιόμετρο
γραμμής μεταξύ των ευρωπαϊκών και των ελληνικών σιδηροδρόμων. Όχι βέβαια
διότι κάποιος στην Ελλάδα τρελάθηκε και άρχισε να διορίζει στον ΟΣΕ,
ούτε γιατί οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι είναι υπεράριθμοι, αλλά επειδή ο
οργανισμός είναι τεχνολογικά καθυστερημένος και ως εκ τούτου υποχρεούται
να διατηρεί ειδικότητες που έχουν καταργηθεί από τις εξελίξεις στις
περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.