Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Πώς «πετάχτηκαν» 460 εκατ. ευρώ για αναβαθμίσεις του ΟΣΕ που δεν δούλεψαν ποτέ

Ηλεκτροκίνηση χωρίς καλώδια, σηματοδότηση τυφλή και ακίνητες ντιζελάμαξες


Με αναλογία 17 εργαζομένους ανά χλμ, έναντι μόλις έναν στην Ευρώπη καταδικάστηκε να λειτουργεί ο ΟΣΕ, λόγω συστημάτων που δεν δούλεψαν ποτέ (Πηγή: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ)

 Ενας προς 17: Αυτή είναι η αναλογία των εργαζομένων ανά χιλιόμετρο γραμμής μεταξύ των ευρωπαϊκών και των ελληνικών σιδηροδρόμων. Όχι βέβαια διότι κάποιος στην Ελλάδα τρελάθηκε και άρχισε να διορίζει στον ΟΣΕ, ούτε γιατί οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι είναι υπεράριθμοι, αλλά επειδή ο οργανισμός είναι τεχνολογικά καθυστερημένος και ως εκ τούτου υποχρεούται να διατηρεί ειδικότητες που έχουν καταργηθεί από τις εξελίξεις στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. 



«Αγκάθι» ο τρόπος είσπραξης του τέλους ακινήτων

Σ. Κεδίκογλου: Το μείζον είναι το ποσό που θα καταβληθεί


 Εναλλακτικές λύσεις για να μειώσει το χαράτσι της ΔΕΗ κατά 15-20% και να κάμψει έτσι τις αντιρρήσεις της ΔΗΜΑΡ στη διατήρησή του και για εφέτος, εξετάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος παραδέχτηκε ότι ο τρόπος είσπραξης του φόρου ακινήτων παραμένει αγκάθι στις διαπραγματεύσεις κυβέρνησης τρόικας, τόνισε ωστόσο ότι το ποσό που θα καταβληθεί, θα είναι αισθητά χαμηλότερο.

 «Αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις που θα έχει η κυβέρνηση με την τρόικα τις επόμενες ημέρες παραμένει ο τρόπος είσπραξης του φόρου ακινήτων, όπως παραδέχθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου.

Έρχονται μειώσεις στο χαράτσι - Οι εναλλακτικές


Εναλλακτικές λύσεις για τη μείωση του χαρατσιού της ΔΕΗ κατά 15%-20%, προκειμένου να κάμψει έτσι και τις αντιρρήσεις της ΔΗΜΑΡ στη διατήρησή του και το 2013 εξετάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης.