Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Porsche: 1.000 προσλήψεις ενόψει... Macan!


Περίεργες εποχές. Την ώρα που πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες απολύουν, κλείνουν εργοστάσια, ή μειώνουν την παραγωγή τους, αφού οι πωλήσεις πάνε από το κακό στο χειρότερο, κάποιες άλλες, φαίνεται να ευημερούν.

 

 

 

Μία από αυτές είναι και η Porsche, η οποία ανακοίνωσε 1.000 προσλήψεις άμεσα για να επανδρώσει το εργοστάσιό της στη Λειψία, όπου θα παραχθεί το καινούργιο μοντέλο της, το Macan.. Οι θέσεις εργασίας δημοσιεύονται στη διαδικτυακή τοποθεσία www.porsche-leipzig.com/personal και οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει ήδη τις 16.500.
 
"Έχουμε ένα νέο μέλος στην οικογένεια των μοντέλων μας – και τώρα αναζητάμε καταρτισμένα άτομα, με μεγάλο ενδιαφέρον για την εργασία τους, τα οποία θα αξιοποιηθούν στην παραγωγή για την υλοποίηση των φιλόδοξων στόχων μας. Θέλουμε εργαζόμενους αφοσιωμένους στην ιδέα του αυτοκινήτου", δήλωσε ο Δρ. Όλιβερ Μπλούμ, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG και υπεύθυνος του τομέα Παραγωγής και Logistics. 
 
Μάλιστα, όπως τονίζεται και σε ανακοίνωση της εταιρείας, οι θέσεις εργασίας είναι διασφαλισμένες και για το μέλλον, καθώς όλα δείχνουν ότι οι προοπτικές ανάπτυξης στη Λειψία είναι μεγάλες. Η Porsche AG επενδύει περίπου 500 εκατ. ευρώ στη μετατροπή των εγκαταστάσεων σε πλήρως εξοπλισμένο εργοστάσιο, με το δικό του φανοποιείο και τμήμα συναρμολόγησης αμαξωμάτων. 
 
Πρόκειται για το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο στην ιστορία της Porsche. Τα κτίρια είναι ήδη έτοιμα και έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες υδατοστεγανότητάς τους, ενώ τα μηχανήματα ήδη τοποθετούνται. Το πρώτο δοκιμαστικό αμάξωμα κατασκευάστηκε πριν μερικές ημέρες. Το καλοκαίρι θα τεθεί σε λειτουργία το νέο βαφείο, έτσι ώστε το πρώτο όχημα να βγει από τη γραμμή παραγωγής και να παραδοθεί στα τέλη του έτους. Η Porsche απασχολεί σήμερα 1.150 εργαζόμενους στη Λειψία, ενώ με την παραγωγή του Macan το εργατικό δυναμικό θα υπερδιπλασιαστεί. 
 
Η Porsche Macan φιλοδοξεί να ξεπεράσει σε πωλήσεις ακόλη και αυτήν την Cayenne. Πρόκειται για ένα SUV που βασίζεται στο πάτωμα αλλά και τα μηχανικά μέρη του Audi Q5, είναι βέβαια τετρακίνητο και θα χρησιμοποιεί τους V6 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από το Ινγκολστάντ. Σαφώς και η πιο … best seller έκδοσή του όμως θα αποδειχθεί αυτήν με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης, αφού θα καταστήσει το Macan και πολύ προσιτό σε ό,τι αφορά την τελική του τιμή.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου