Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Ανάκληση αυτοκινήτων Peugeot, Honda και Mazda

ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
 
 

Σε ανάκληση αυτοκινήτων μάρκας Peugeot 208, Honda Stream, Jazz, CRV, Civic αλλά και Mazda6 προχωρούν οι εισαγωγείς στην Ελλάδα σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

  

 

Συγκεκριμένα:
Η Peugeot προχωρά στην ανάκληση 679 οχημάτων μοντέλων 208, από τα οποία τα 613 έχουν διατεθεί σε πελάτες, με αριθμούς πλαισίου από VF3 CC8HR0 CT050798 έως VF3 CCHMW0 DT001255. Στα εν λόγω οχήματα, υπάρχει πιθανότητα ανεπαρκούς ασφάλισης της ασφάλειας κατά της περιστροφής των παξιμαδιών των πλημνών των πίσω τροχών. Αυτό θα μπορούσε να επιφέρει κίνδυνο χαλάρωσης του κεντρικού παξιμαδιού του πίσω τροχού κάτω από ορισμένες συνθήκες (μετά από χτυπήματα στον τροχό ή οδήγηση με φθαρμένο ρουλεμάν), το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει θορύβους, κραδασμούς και σημαντικό «τζόγο» στην πλήμνη του τροχού.
Η εταιρεία Honda προχωρά στην ανάκληση 1984 οχημάτων, σύμφωνα με τα ακόλουθα μοντέλα και περιόδους παραγωγής:
Honda Stream, Μοντέλα ετών: 2001, 2002, 2003, Κωδικός μοντέλου: RN1
Honda Jazz, Μοντέλα ετών: 2002, 2003, Κωδικοί μοντέλου: GD1, GD5
Honda CR-V, Μοντέλα ετών: 2002, 2003, Κωδικός μοντέλου: RD8
Honda Civic, Μοντέλα ετών: 2001, 2002, 2003, Κωδικοί μοντέλου: ES4, ES5, ES7
Σε ορισμένα από τα επηρεαζόμενα οχήματα, ενδέχεται ο μηχανισμός ενεργοποίησης του αερόσακου συνοδηγού, στην περίπτωση μόνο που αυτός ενεργοποιηθεί κατά την διάρκεια ατυχήματος, να παράξει μεγαλύτερη πίεση φουσκώματος από την κανονική, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει την ρήξη του και ενδεχομένως τον τραυματισμό του επιβάτη που πιθανόν κάθεται στην θέση του συνοδηγού. Η λειτουργία των υπόλοιπων αεροσάκων παραμένει ανεπηρέαστη.
Η Mazda ανακαλεί 79 οχήματα μοντέλου Mazda6, παραγωγής από τις 14 Φεβρουαρίου 2002 έως τις 13 Απριλίου 2003. Στα επηρεαζόμενα οχήματα, το προωθητικό υλικό στην αμπούλα του εμπρός αερόσακου συνοδηγού ενδέχεται να έχει αλλοιωθεί. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η ενεργοποίηση του εμπρός δεξιού αεροσάκου ενδέχεται να μην προσφέρει τη κατάλληλη προστασία σε εμπρόσθια πρόσκρουση.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζονται με τα ανωτέρω θέματα.

 ΕΘΝΟΣ On Line

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου