Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Το ταξί πρότυπο με Wi-Fi και… μίνι περίπτερο

Μόλις έφτασε το ταξί να με παραλάβει. Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα του οδηγού στο οποίο ενημέρωνε ότι θα αργήσει τρία λεπτά. Η καθυστέρηση τελικώς δεν ξεπέρασε το ένα. Στα όρια της… διαφορετικής ένδειξης των ρολογιών. Βγαίνει από το όχημα ένας ευγενέστατος κύριος, μου ανοίγει την πόρτα και μπαίνω στο όχημα.




Με έκπληξη κοιτάω το διαχωριστικό που βρίσκεται στο κέντρο του πίσω καθίσματος. Είναι «εξοπλισμένο» με ένα μπουκάλι κρύο νερό, καραμέλες για δροσερή αναπνοή, τσίχλες, υγρά μαντιλάκια, χαρτομάντιλα και μια κάρτα που γράφει επάνω: κωδικός Wi-Fi. Η έκπληξη ζωγραφισμένη στο πρόσωπό μου. Τον ρωτάω, προσποιούμενη ότι είμαι απόλυτα συνηθισμένη σε τέτοια περιποίηση, πώς πάνε οι δουλειές. «Δεν προλαβαίνω να τους εξυπηρετήσω όλους», μου απαντά.
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι αυτή που κάνει τη διαφορά και διασφαλίζει -εκ του αποτελέσματος τουλάχιστονπελατεία ακόμη και σε περιόδους κρίσης. Ο κ. Πέτρος Σεσοντής αποφάσισε να εμπλουτίσει τις υπηρεσίες ταξί πριν από περίπου δέκα χρόνια, γεγονός το οποίο στην πορεία αποδείχθηκε μοναδικό όπλο για την αντιμετώπιση της κρίσης. Προσφέρει, εκτός από δωρεάν πρόσβαση στο Διαδίκτυο καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, φορτιστές για όλους τους τύπους κινητών τηλεφώνων, παιδικό κάθισμα, φαρμακείο το οποίο περιέχει εκτός από τα βασικά (οινόπνευμα, γάζες, δραμαμίνες, ιώδιο) μέχρι και ειδικά σκευάσματα για τσίμπημα από μέλισσα. «Ολα αυτά αποτελούν πληρωματικά στοιχεία των υπηρεσιών μου γιατί στην πραγματικότητα αυτό που θέλει ο ξένος επισκέπτης, είτε έρχεται για επαγγελματικούς λόγους στη χώρα είτε για αναψυχή, είναι συνέπεια, ακρίβεια, καθαρό όχημα, τη δυνατότητα συνεννόησης με τον οδηγό σε καλά αγγλικά και ασφαλή οδήγηση», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Σεσοντής, ο οποίος διευκρινίζει ότι δεν είναι ο μοναδικός οδηγός που συμπαρέχει τέτοιου είδους υπηρεσίες μέσα στο ταξί. «Είμαστε αρκετοί που έχουμε συνειδητοποιήσει ότι για να χτίσεις και να συντηρήσεις μια πελατεία πρέπει να προσφέρεις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες», διευκρινίζει.
Δουλεύει με ραντεβού
Εργάζεται κυρίως με ραντεβού, δεν παίρνει συχνά πελάτες από τον δρόμο γιατί η ημέρα του συνήθως είναι «κλεισμένη» εκ των προτέρων. Οι πελάτες του είναι κυρίως στελέχη επιχειρήσεων που ζητούν μετακίνηση από και προς το αεροδρόμιο, ενώ στην πορεία των ετών οι σχέσεις του με τους ξένους που έρχονται στην Ελλάδα έγιναν πιο προσωπικές και τον αξιοποιούν για ποικιλία δρομολογίων. «Χθες ήρθε μια πελάτισσά μου από τη Νορβηγία, η οποία θα έφτανε στο αεροδρόμιο της Αθήνας λίγο πριν από την αναχώρησή της για κάποιο νησί από το λιμάνι του Πειραιά. Επειδή είδα ότι το χρονοδιάγραμμα που είχαμε ήταν λίγο πιεσμένο, προσφέρθηκα να πάω στον Πειραιά μία ημέρα νωρίτερα και να παραλάβω τα εισιτήρια για την ακτοπλοϊκή της μετακίνηση, ώστε να κερδίσουμε χρόνο. Λειτουργώ λίγο σαν γραμματέας ή βοηθός των πελατών μου, γιατί μέλημά μου είναι να είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μου και να τις προτιμήσουν», λέει ο κ. Σεσοντής.
Απόφοιτος Οικονομικών από το Αμερικανικό Κολέγιο Deree, μιλάει άπταιστα αγγλικά και έχει βαθιά γνώση του τρόπου λειτουργίας μιας επιχείρησης. Κι έτσι ακριβώς αντιμετωπίζει το ταξί του. «Είμαι μόνιμα συνδεδεμένος με το Διαδίκτυο και το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας μου γίνεται μέσω email το οποίο προσφέρει αμεσότητα, ενώ αποφεύγονται και οι παρεξηγήσεις σε επίπεδο συνεννόησης καθώς όλα είναι καταγεγραμμένα», εξηγεί.
Ο ίδιος εργάζεται το λιγότερο οκτώ ώρες την ημέρα, ενώ το ωράριό του δεν είναι πάντα συνεχόμενο. Περισσότερη δουλειά έχει από Κυριακή βράδυ έως Παρασκευή, καθώς εξυπηρετεί κυρίως επαγγελματίες. Εχει υπάρξει περιστατικό μάλιστα που οικογένεια -που είχε γνωρίσει μέσω επαγγελματικού ταξιδιού του πατέρα ο οποίος τον αξιοποίησε όταν ήρθαν όλοι για διακοπές- μίσθωσε το όχημα για να μεταβεί στην Επίδαυρο. Ο κ. Σεσοντής κλήθηκε από την οικογένεια να γευματίσει μαζί της, αλλά και να απολαύσει παράσταση του Αριστοφάνη…

Πηγή: «Καθημερινή»
          seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου