Το Νοέμβριο παραδίδονται δυο τμήματα της καθέτου οδού
Προμαχώνα – Θεσσαλονίκης στην κυκλοφορία. Πρόκειται για το τμήμα Στρομονοχωρίου
– Κ. Αμπέλα και Στρυμονικού ως τις στροφές.
Όπως είπε μιλώντας στην ΕΡΑ Σερρών, ο προϊστάμενος του Τομέα
Έργων και Ανάπτυξης της Εγνατίας Οδού κ. Μιχάλης Δώδος, τα δυο τμήματα του
δρόμου θα δοθούν σε κυκλοφορία έως το τέλος του Νοεμβρίου.
Ωστόσο η τελευταία
στρώση αντιολισθηρού ασφάλτου θα στρωθεί όταν το επιτρέψουν οι καιρικές
συνθήκες, όπως και στο τμήμα από γέφυρα Ν. Πετριτσίου έως Προμαχώνα.
Το τμήμα
του δρόμου Χριστός – Προβατά θα δοθεί σε κυκλοφορία σε ένα χρόνο. Για το τμήμα
του δρόμου Κ. Αμπέλα – Χριστός , επεσήμανε πως οι μελέτες για διαπλάτυνση και
νέα ασφαλτόστρωση είναι έτοιμες , αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν οι σχετικές
πιστώσεις.
Για τον τραγικό κόμβο – στρόγγυλο του Σιδηροκάστρου, δήλωσε πως θα
παραμείνει.
Δύο σταθμοί διοδίων σε Προμαχώνα και Στρυμονικό Όσον αφορά τα
διόδια, θα είναι δυο μετωπικά, έως τη Θεσσαλονίκη, το ένα στον Προμαχώνα και το
άλλο στο Στρυμονικό.
Αναφορικά με τα διόδια του Προμαχώνα και τους κατοίκους
των κοινοτήτων Αγκίστρου και Προμαχώνα, καθώς και των εργαζομένων στο τελωνείο
και τα αφορολόγητα.
Από χίλια κύματα πέρασε το έργο: Η αδυναμία των
κατασκευαστικών εταιριών να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις
έβαλε ουσιαστικά στον «πάγο» αρκετά έργα σε όλη την Χώρα συμπεριλαμβανομένου
και του οδικού άξονα η λειτουργία του οποίου θα διευκολύνει κατά πολύ τις
μετακινήσεις από και προς τη συμπρωτεύουσα ενώ θα ελαχιστοποιήσει αισθητά τον
χρόνο μεταφοράς εμπορευμάτων ου έρχονται από τα γειτονικά Βαλκάνια.
Η
ολοκλήρωση του έργου ήταν προγραμματισμένη για τον τρέχον Οκτώβριο ωστόσο οι
δυσμενείς οικονομικές συνθήκες όπως όλα δείχνουν θα οδηγήσουν σε ακόμα μία
παράταση στην κατασκευή του μεγαλόπνοου σχεδίου. Να θυμίσουμε πως οι εργασίες
του άξονα ξεκίνησαν ουσιαστικά το 1993 και οι αρχικοί σχεδιασμοί ήθελαν την
παράδοση του το 2008.
Ο άξονας αποτελεί απόληξη του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙV
(Βερολίνο – Πράγα- Βουδαπέστη – Σόφια – Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα) και βασική
σύνδεση του οδικού δικτύου της χώρας μας με τη Βουλγαρία.
ΠΗΓΗ: serresparatiritis.gr
empisteutiko.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου