ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΑΕ (ΔΕΗ)
Επιβραβεύουμε τους συνεπείς Οικιακούς πελάτες μας του έτους
2015, επιστρέφοντας τους το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης σε
κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό τους για το έτος 2016.
Ποιοι δικαιούνται την επιστροφή;
Οι Οικιακοί πελάτες με τιμολόγιο Γ1 και Γ1Ν που έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς τους το 2015, θα λάβουν επιστροφή ποσού διπλάσιου της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό τους για το έτος 2016.
Εξαιρούνται οι οικιακοί πελάτες που απολαμβάνουν ήδη τιμολογιακών προνομίων (όπως πελάτες ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, Τιμολόγιο Υπηρεσιών Αλληλεγγύης, Πολυτεκνικό Τιμολόγιο ΓΤ, πρόγραμμα Ακραίας Φτώχειας.
Απαιτούμενες ενέργειες για ένταξη στο πρόγραμμα επιβράβευσης Οικιακών Πελατών.
Δεν απαιτείται κάποια ενέργεια. Εφόσον έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί του 2015, αυτόματα σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό του 2016 θα επιστρέφεται/πιστώνεται το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς οικιακούς πελάτες του 2015 που προβλέπει την επιστροφή του διπλάσιου ποσού της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό του 2016 αφορά μόνο στην πάγια χρέωση του προμηθευτή ή και στις Ρυθμιζόμενες χρεώσεις;
Η επιστροφή το διπλάσιου ποσού της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό του 2016 αφορά μόνο στην πάγια χρέωση ημέρας και νύχτας της ΔΕΗ (πάγιο Χρεώσεων Προμήθειας).
Πώς εμφανίζεται η πίστωση στο λογαριασμό;
Στους οικιακούς πελάτες που θα επιστραφεί το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης, στην πίσω όψη εκάστοτε Εκκαθαριστικού λογαριασμού του έτους 2016 θα υπάρχει η πίστωση «Επιστροφή Παγίου».
Επιπλέον, στην μπροστινή όψη του λογαριασμού σας θα υπάρχει ειδικό μήνυμα/σήμανση «Σας επιβραβεύουμε με επιστροφή διπλάσιου παγίου!»
Εάν εξοφλούνται οι λογαριασμούς στην ημερομηνία λήξης τους (την τελευταία ημέρα προθεσμίας πληρωμής) σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα σημεία (π.χ. ΕΛΤΑ, SuperMarket, ΑΤΜ τράπεζας) θεωρείται εμπρόθεσμη η πληρωμή;
Ναι, εφόσον έχουν εξοφληθεί έως και την ημερομηνία λήξης τους θεωρούνται εμπρόθεσμοι.
Εάν ζητηθεί διακοπή του συμβολαίου με τη ΔΕΗ λόγω μετεγκατάστασης μέσα στο 2016, θα ζητηθεί η επιστροφή των ποσών του προγράμματος επιβράβευσης πίσω;
Όχι, δε θα ζητηθεί να επιστραφεί οποιοδήποτε ποσό επιβράβευσης πίσω.
————
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
29-08-2015
Νέα εμπορική πολιτική με σημαντικά οφέλη και επιβραβεύσεις για καταναλωτές Χαμηλής και Μέσης Τάσης
• Χωρίς Χρέωση Παγίου οι Συνεπείς Πελάτες – Τους Επιστρέφεται η Διπλάσια Αξία του Παγίου
• Νέα Μειωμένα Επαγγελματικά Τιμολόγια σε Χαμηλή και Μέση Τάση
• Νέο Ιδιαίτερα Ανταγωνιστικό Τιμολόγιο για Εταιρείες και Ομίλους με Πανελλαδικό Δίκτυο
Σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους καταναλωτές της Χαμηλής και Μέσης τάσης ανακοινώνει η ΔΕΗ με την εφαρμογή της νέας τιμολογιακής της πολιτικής, αλλά και με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στη λιανική αγορά και σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, τόσο μέσα από τη νέα εκπτωτική πολιτική, όσο και από τη δημιουργία νέων τιμολογιακών προϊόντων για εταιρείες και ομίλους. Επιπλέον εγκαινιάζει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς στην εξόφληση του λογαριασμού τους οικιακούς καταναλωτές.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ
Α. Δημιουργία Νέου Εταιρικού Τιμολόγιου
Η ΔΕΗ σχεδίασε ένα νέο τιμολογιακό προϊόν με την ονομασία «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές χρεώσεις που προσφέρεται σε μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και Ομίλους που έχουν πανελλαδικά πολλά και διαφορετικά σημεία εξυπηρέτησης των πελατών τους.
Β. Πελάτες Μέσης Τάσης
Επέκταση των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμολογίων ΒΜ1 και ΒΜ2 που αφορούν μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις με ετήσιες καταναλώσεις ανά παροχή άνω των 13GWh και στις παροχές με ετήσιες καταναλώσεις άνω των 10GWh και μείωση των υπόλοιπων τιμολογίων ΒΓ,ΒΥ και ΒΧ.
Γ. Πελάτες Χαμηλής Τάσης
Μετά την ουσιαστική μείωση τον Ιούλιο του 2014 του τιμολογίου Γ21 που απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματικούς χώρους, όπως, εμπορικά καταστήματα, εργαστήρια, μικρομεσαίες βιοτεχνίες, , κτίρια γραφείων, μειώνεται σήμερα και το τιμολόγιο Γ22 για τους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες με ισχύ μεγαλύτερη από 25KVA.
Το νέο «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» θα διατίθεται από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 ενώ οι μειώσεις στα τιμολόγια Μέσης και Χαμηλής Τάσης θα εφαρμοστούν από την 1η Οκτωβρίου 2015.
Δ. Επιβράβευση Συνεπών Πελατών
Η ΔΕΗ επιστρέφει στους συνεπείς οικιακούς πελάτες, το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό για το έτος 2016, δηλαδή σε όσους έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2015. Με αυτόν τον τρόπο η Επιχείρηση επιστρέφει περίπου €30.000.000, στους συνεπείς καταναλωτές της.
Γενικά η ΔΕΗ με τη νέα εμπορική και τιμολογιακή της πολιτική, επιστρέφει συνολικά πάνω από €80.000.000 στους πελάτες της, επιβραβεύοντας τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές και στηρίζοντας μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες συμβάλλουν στη διατήρηση θέσεων εργασίας και στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου.
odigostoupoliti.eu
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου