Πλούσια ατζέντα, με κορυφαίους ομιλητές από τις πιο
σημαντικές εταιρείες και επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο, στο χώρο του μάρκετινγκ, την ψηφιακή επικοινωνία και την online διαφήμιση.
Το Game Changer in Digital Marketing σηκώνει αυλαία την
Τετάρτη 5 Οκτωβρίου, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση,
φιλοδοξώντας να γίνει το κορυφαίο συνέδριο του είδους. Κατά τη διάρκεια του
Συνεδρίου, οι παρευρισκόμενοι, ομιλητές και κοινό, θα έχουν την ευκαιρία, να
ακούσουν, να ενημερωθούν και να αλληλεπιδράσουν, λαμβάνοντας και μοιράζοντας
πληροφορίες, έκαστος στον τομέα και με βάση την εμπειρία του, για όλες τις νέες
τάσεις στον χώρο του Digital Marketing.
Το Συνέδριο θα προσφέρει, μέσω της
πλούσιας ατζέντας και κατ’επέκταση των συμμετεχόντων μία ολοκληρωμένη και
απολύτως σύγχρονη προσέγγιση του digital marketing, περιλαμβάνοντας όλα τα μέσα
και εργαλεία, το συνδυασμό μεταξύ τους και την ένταξή τους στους γενικότερους
στόχους και στη στρατηγική μιας εταιρείας.
Οι τελευταίες εξελίξεις στη χρήση του video στη διαφήμιση,
στο programmatic buying, στο content marketing και στο native advertising είναι
μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου. Αξίζει
να σημειωθεί, ότι μεταξύ όλων, συμμετέχουν στο Game Changer οι:
Yael Shafrir,
General Manager MENA, Playbuzz, Philip Mitchelson, Marketing Director, Copa90,
BigBalls Media, Λευτέρης Πετρούνιας, Χρυσός Ολυμπιονίκης στους κρίκους,
Κωνσταντίνος Κυρανάκης, Πρόεδρος της Νεολαίας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος
(YEPP), Αναπλ. Εκπρόσωπος Τύπου και Υπεύθυνος για τη digital επικοινωνία της
Νέας Δημοκρατίας, Αίγλη Μπαλαμάτση, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Interweave,
Παναγιώτης Βιτάκης, Senior Vice President Operations, Greek Office Head,
Persado, Δημήτρης Παπουτσής, Ιδρυτής, Globe One Digital, Ηλίας Σούσης, Head of
Agencies and YouTube, Google Greece, Cyprus & Malta, Ζήσης Μπέλλας, CCO, Pollfish,
Τάσος Σπανίδης, CEO, Generation Y, Olga Amangeldyeva, Head of Business
Development Department at Alibaba Mobile, Alibaba Group, Dmitriy Lushnikov,
Head of Marketing at Alibaba Mobile Business Group, Kelsey Arendt, Success
Manager, Parse.ly, Alessander Argenti, EMEA Social Media Manager, TOMS, Angelos
Galanakis, Performance Marketing Manager, Eurobank, Atanas Raykov, Head of
Telecom Partnerships & General Manager CEE, Viber, Γεώργιος Τσαπρούνης,
Corporate Affairs Executive Director of WIND Hellas, Γεωργία Ζαχαράκη, Digital
Strategy & Innovation Director Tempo OMD.
Το συνέδριο απευθύνεται σε όσους ασχολούνται επαγγελματικά
με το χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, marketing specialists, στελέχη
marketing, ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και σε όλους εκείνους που
επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από τον κλάδο του digital
marketing. Xορηγός του συνεδρίου είναι η WIND.
Το Game Changer in Digital
Marketing υποστηρίζουν οι εταιρείες TEMPO OMD HELLAS και GLOBE ONE DIGITAL.
Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης είναι η AEGEAN. Το Συνέδριο τελεί υπό την
αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ.
Πηγή: news24.gr
empisteutiko.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου