Στην παραγωγή τυποποιημένων ελαιολάδων με «ψαγμένη» συσκευασία
που «ευωδιάζουν Κρήτη» στις αγορές του κόσμου και απευθύνονται σε
καταναλωτές με άποψη,
... γνώση και γούστο εστιάζει την γενικότερη φιλοσοφία της η Cretanthos, που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται εμπορικά το 2013.
Αντικείμενο της εταιρείας που διευθύνει ο Γιώργος Λ. Τζιανουδάκης είναι
η τυποποίηση και εμπορία ντόπιων προϊόντων υψηλής ποιότητας. Ως
αρχιτέκτων εσωτερικών χώρων, ο νεαρός μάνατζερ επιμελείται προσωπικά το
«προφίλ» των συσκευασιών. Η τυποποίηση γίνεται στις εγκαταστάσεις της
εταιρείας στα Αγγελιανά Μυλοποτάμου Ρεθύμνου. ενώ αξίζει να σημειωθεί
ότι η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητους ελαιώνες που δίνουν ένα μέρος από το
τυποποιημένο ελαιόλαδο, ενώ το «υπόλοιπο προμηθευόμαστε από
επιλεγμένους πιστοποιημένους παραγωγούς». Όπως τονίζει στο El ο Γιώργος
Τζιανουδάκης «τα δέντρα λιπαίνονται με κοπριά και ποτέ δεν ψεκάστηκαν
με εντομοκτόνα, ο δε καρπός αλέθεται σε πιστοποιημένα ελαιουργεία σε 27
oC και το προϊόν αποθηκεύεται σε ανοξείδωτα δοχεία με αδρανοποίηση
Αζώτου». Ως εκ τούτου, το ελαιόλαδο Cretanthos κυκλοφορεί με χημικούς
δείκτες πολύ αυστηρότερους από τους προβλεπόμενους από την νομοθεσία,
(πχ. η μέγιστη οξύτητά του είναι 0,4 “). Οι πολλαπλές του δε
πιστοποιήσεις αποτελούν εγγύηση (ΔΗΩ-Βιολογικό προϊόν,
Αγροδιατροφική-Κρητικό Προϊόν, ISO 22000, ISO 14001, AGROCERT-ΠΟΠ, λέει ο
ίδιος, καθώς «έχει αποσπάσει πολλαπλές διακρίσεις μέσα σε τρία μόλις
χρόνια (Χάλκινο Αριστείο Eleotecnia 2015, Χάλκινο Βραβείο LONDON IOOC
2016, ασημένιο βραβείο Taste Awards Athens 2016, Ασημένια διάκριση
πολυφαινολικού ελαιόλαδου ARISTOLEO AWARDS 2017, Ασημένιο βραβείο LONDON
IOCC 2017 )». Συνολικά η εταιρεία παράγει έξι διαφορετικούς κωδικούς
έξτρα παρθένου και ανανεώνεται διαρκώς. «Ξεκινήσαμε με το ελαιόλαδο και
στο άμεσο μέλλον θα ακολουθήσουν κι άλλα «ιδιαίτερα» κρητικά προϊόντα»,
τονίζει ο υπεύθυνος της εταιρείας. Να σημειωθεί ότι τo πρώιμης
συγκομιδής ελαιόλαδο, κυκλοφορεί με ισχυρισμό υγείας (432/2012 Eur.
regulation) λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε αντιοξειδωτικές
πολυφαινόλες. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα ότι η Περιφέρεια Κρήτης και η
Περιφερειακή Διεύθυνση Ρεθύμνου το προσφέρουν στους καλεσμένους τους
σαν πολύτιμο δείγμα Κρητικής γεύσης.
Το Cretanthos διατίθεται σε 110 σημεία, ήτοι σε επιλεγμένα delicatessen, σε ξενοδοχεία και εστιατόρια πολυτελείας Κρήτης, Μυκόνου, Σαντορίνης, Χαλκιδικής, Κέρκυρας κλπ, σε μαγαζιά τουριστικού ενδιαφέροντος, ενώ πωλείται και ως εταιρικό δώρο. Παράλληλα, γίνονται εξαγωγές σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Εμιράτα, Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο, ενώ γίνονται συζητήσεις για εξαγωγές σε Γαλλία, Κύπρο και Αγγλία. Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας, η εταιρεία συμμετέχει τρία χρόνια τώρα στην FOOD EXPO, στην Έκθεση Κρητικών προϊόντων, σε Forum Κρητικών Προϊόντων σε Ηράκλειο και Χανιά και σε μεγάλες εκθέσεις εξωτερικού όπως ANUGA, SIAL κ.λπ. μέσω της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της οποίας είναι μέλος. Σχετικά με την φιλοσοφία της εταιρείας, όπως εξηγεί ο Γιώργος Τζιανουδάκης «χρησιμοποιούμε όλα τα social media, αξιοποιώντας το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμη η αναβαθμισμένη πλατφόρμα πωλήσεων». Παράλληλα, όπως λέει: «δίνουμε μεγάλη σημασία σε νέα καινοτόμα προϊόντα στα οποία εργαζόμαστε αυτό το διάστημα. Ερχόμαστε σε συνεργασία με επιστήμονες και επαγγελματίες που είναι κορυφαίοι στην ειδικότητά τους και «κάνουμε σχολείο» κοντά τους».
Το Cretanthos διατίθεται σε 110 σημεία, ήτοι σε επιλεγμένα delicatessen, σε ξενοδοχεία και εστιατόρια πολυτελείας Κρήτης, Μυκόνου, Σαντορίνης, Χαλκιδικής, Κέρκυρας κλπ, σε μαγαζιά τουριστικού ενδιαφέροντος, ενώ πωλείται και ως εταιρικό δώρο. Παράλληλα, γίνονται εξαγωγές σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Εμιράτα, Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο, ενώ γίνονται συζητήσεις για εξαγωγές σε Γαλλία, Κύπρο και Αγγλία. Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας, η εταιρεία συμμετέχει τρία χρόνια τώρα στην FOOD EXPO, στην Έκθεση Κρητικών προϊόντων, σε Forum Κρητικών Προϊόντων σε Ηράκλειο και Χανιά και σε μεγάλες εκθέσεις εξωτερικού όπως ANUGA, SIAL κ.λπ. μέσω της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της οποίας είναι μέλος. Σχετικά με την φιλοσοφία της εταιρείας, όπως εξηγεί ο Γιώργος Τζιανουδάκης «χρησιμοποιούμε όλα τα social media, αξιοποιώντας το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμη η αναβαθμισμένη πλατφόρμα πωλήσεων». Παράλληλα, όπως λέει: «δίνουμε μεγάλη σημασία σε νέα καινοτόμα προϊόντα στα οποία εργαζόμαστε αυτό το διάστημα. Ερχόμαστε σε συνεργασία με επιστήμονες και επαγγελματίες που είναι κορυφαίοι στην ειδικότητά τους και «κάνουμε σχολείο» κοντά τους».
agronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου