... σύμφωνα τουλάχιστον με τις φωτογραφίες από τις μακέτες που κυκλοφόρησαν.
Ο σταθμός θα περιλαμβάνει εντός του εμπορικά καταστήματα ενώ θα υπάρχουν οθόνες για την ενημέρωση των επιβατών σχετικά με τις αφίξεις και αναχωρήσεις λεωφορείων. Οι χώροι αναμονής θα είναι σύγχρονοι και άνετοι ενώ θα υπάρχει και χώρος για την στάθμευση των υπεραστικών λεωφορείων.
Σύμφωνα με τα σχέδια από το νέο σταθμό αναμένεται να εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ θα υπάρχουν 70 θέσεις στάθμευσης λεωφορείων γραμμής κι άλλες 23 για διεθνείς προορισμούς. Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., ενώ έχει προβλεφθεί ακόμη και ξενοδοχείο.
Επιπλέον αναμένεται να λυθεί κι ένα πρόβλημα που ταλαιπωρούσε χρόνια τους επιβάτες των υπεραστικών αφού θ υπάρχει πλέον ειδικός χώρος στάθμευσης για ταξί και για αστικές συγκοινωνίες. Σύμφωνα με τα σχέδια τα ΚΤΕΛ θα βρίσκονται στο επίπεδο και από πάνω οι διάφορες ψυχαγωγικές και άλλες εγκαταστάσεις, ενώ από κάτω θα είναι το Μετρό. Η υπόγεια διάβαση έχει ήδη κατασκευαστεί.
Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 90 εκατ. ευρώ και η
κατασκευή του πιθανόν να είναι αποτέλεσμα συγχρηματοδότησης από την ΕτΕΠ
και το «πακέτο Γιούνκερ», από δανεισμό των ΚΤΕΛ, κι από την κοινοπραξία
εταιρειών που θα αναλάβουν την κατασκευή του. Η κατακσευή του ωστόσο
κρίνεται απαραίτητη αφού οι δύο υπάρχοντες σταθμοί ΚΤΕΛ της πρωτεύουσας,
έχουν ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους. επιπλέον με την δημιουργία του
στη συγκεκριμένη τοποθεσία αναμένεται να αποσυμφωρηθούν οι κεντρικές
οδικές αρτηρίες της Αθήνας.
Ο διαγωνισμός για το νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων που θα κατασκευαστεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, θα βγει στον αέρα εντός του 2017 ενώη ολοκλήρωσή του δεν αναμένεται πριν από το 2020. Oι ετήσιες δαπάνες συντήρησης και λειτουργίας θα αγγίζουν τα 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα ετήσια έσοδα αναμένεται να φτάνουν τα 16 εκατ. ευρώ. Όσο για τα μισθώματα εμπορικών χρήσεων θα κυμαίνονται από 2,8 έως 4,9 εκατ. ευρώ,. Έσοδα αναμένονται κι από τον χώρο στάθμευσης αναμένονται γύρω στα 0,4 εκατ. ευρώ ετησίως.
Ο διαγωνισμός για το νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων που θα κατασκευαστεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, θα βγει στον αέρα εντός του 2017 ενώη ολοκλήρωσή του δεν αναμένεται πριν από το 2020. Oι ετήσιες δαπάνες συντήρησης και λειτουργίας θα αγγίζουν τα 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα ετήσια έσοδα αναμένεται να φτάνουν τα 16 εκατ. ευρώ. Όσο για τα μισθώματα εμπορικών χρήσεων θα κυμαίνονται από 2,8 έως 4,9 εκατ. ευρώ,. Έσοδα αναμένονται κι από τον χώρο στάθμευσης αναμένονται γύρω στα 0,4 εκατ. ευρώ ετησίως.
reader.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου