Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

Καταστηματάρχης διένυσε 860 χλμ. για να ξυλοκοπήσει παραπονούμενη πελάτισσα

Εκδίκηση από κοπέλα, που τόλμησε να παραπονεθεί για καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας της, πήρε ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος




Παράπονα για τις υπηρεσίες ενός online καταστήματος τόλμησε να κάνει μια πελάτισσα και το πλήρωσε, καθώς υπολόγιζε χωρίς τον "θερμοκέφαλο" ιδιοκτήτη, ο οποίος διένυσε 860 χιλιόμετρα για να της δώσει ένα μάθημα.

Το απίστευτο αυτό περιστατικό συνέβη στην ανατολική Κίνα. Σύμφωνα με την Zhengzhoo Evening Post, η Σιάο Ντίε στις 20 Δεκεμβρίου παρήγγειλε ρούχα αξίας 38 ευρώ από ένα διαδικτυακό κατάστημα. Τρεις μέρες αργότερα, η παραγγελία δεν είχε ακόμα φτάσει στα χέρια της, με την κοπέλα να εκφράζει στο εν λόγω site την δυσαρέσκειά της για την καθυστέρηση.
Το θέμα φάνηκε να διευθετείται στις 27 Δεκεμβρίου, όταν η κοπέλα εκλήθη να πάει σε συγκεκριμένο σημείο για να παραλάβει την παραγγελία της. Σε βίντεο φαίνεται ένας άνδρας, ο οποίος κρατάει μια τσάντα, να την πλησιάζει και να την χτυπάει στο πρόσωπο και το σώμα. Αποτέλεσμα ήταν να υποστεί διάσειση και κάταγμα στον αριστερό αγκώνα.

She is  found to have several injuries over her body and also a broken elbow

βίντεο από dailymail.co.uk: http://www.dailymail.co.uk/news/article-5253769/Online-shop-owner-travels-530-miles-beat-customer.html?ito=embedded

Η Σιάο Ντίε κατηγόρησε τον ιδιοκτήτη του ηλεκτρονικού καταστήματος ως δράστη της επίθεσης, καθώς της έστελνε απειλητικά μηνύματα. Λίγο μετά τα παράπονα που είχε κάνει, ο εν λόγω άνδρας της είχε στείλει μήνυμα που ούτε λίγο ούτε πολύ έγραφε "μπορώ να σε καταστρέψω".
Η αστυνομία ανακάλυψε ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος έμενε σε πόλη 860 χιλιόμετρα μακριά και στις 6 Ιανουαρίου προχώρησε στη σύλληψή του. Του επιβλήθηκε φυλάκιση 10 ημερών ενώ διαγράφηκε το κατάστημά του από την ηλεκτρονική πλατφόρμα στην οποία ήταν ενταγμένο.

(Πηγή: Daily Mail)
     news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου