Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μια
νέα εγκατάσταση πειραματικού κινητήρα σε συνεργασία με την HHI-EMD,
... το τμήμα κινητήρων και μηχανημάτων της Hyundai Heavy Industries. Η νέα αυτή συνεργασία στοχεύει στην επέκταση της ικανότητας δοκιμών έρευνας και ανάπτυξης της MAN Diesel & Turbo, ενισχύοντας την ανάπτυξη των κινητήρων διπλού καυσίμου.
Η εγκατάσταση θα βρίσκεται στο Ulsan της Κορέας σε χώρο της HHI-EMD και θα αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές του 2019. Πρόκειται για την πρώτη μηχανή δοκιμών που διαθέτει ηλεκτρονικό τηλεχειρισμό, υποστηρίζοντας τη στρατηγική ψηφιοποίησης της MAN.
Ο κινητήρας δοκιμών θα συνδεθεί επίσης με το κέντρο έρευνας και ελέγχου της MAN Diesel & Turbo στην Κοπεγχάγη, δίνοντας τη δυνατότητα στους ερευνητές μηχανικούς της εταιρείας να παρακολουθούν στενά και να ενισχύουν τις δοκιμές των μελλοντικών τεχνολογιών των κινητήρων.
Ο νέος αυτός πειραματικός κινητήρας θα περιλαμβάνει επίσης το ME-GI Pump Vaporizer Unit (ME-GI PVU) της MAN Diesel & Turbo, μια καινοτόμο, οικονομικά αποδοτική μονάδα τροφοδοσίας LNG υψηλής πίεσης, η οποία καθιστά τις εγκαταστάσεις παροχής αερίου καυσίμου (FGSS) σημαντικά πιο συμπαγείς, μειώνοντας έτσι τόσο το βάρος όσο και το κόστος.
Η μονάδα ME-GI PVU έχει σχεδιαστεί για να συμπιέζει και να εξατμίζει το καύσιμο LNG προκειμένου να πετύχει την ακριβή πίεση και θερμοκρασία που απαιτούνται από τους ME-GI κινητήρες. Επιπλέον, η μονάδα ME-GI PVU διέπεται από ένα σύστημα ελέγχου – συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών εποπτείας και ασφάλειας – που χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό ενοποίησης με το σύστημα ελέγχου του ME-GI κινητήρα.
Φωτό: mandieselturbo.com
naftikachronika.gr
... το τμήμα κινητήρων και μηχανημάτων της Hyundai Heavy Industries. Η νέα αυτή συνεργασία στοχεύει στην επέκταση της ικανότητας δοκιμών έρευνας και ανάπτυξης της MAN Diesel & Turbo, ενισχύοντας την ανάπτυξη των κινητήρων διπλού καυσίμου.
Η εγκατάσταση θα βρίσκεται στο Ulsan της Κορέας σε χώρο της HHI-EMD και θα αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές του 2019. Πρόκειται για την πρώτη μηχανή δοκιμών που διαθέτει ηλεκτρονικό τηλεχειρισμό, υποστηρίζοντας τη στρατηγική ψηφιοποίησης της MAN.
Ο κινητήρας δοκιμών θα συνδεθεί επίσης με το κέντρο έρευνας και ελέγχου της MAN Diesel & Turbo στην Κοπεγχάγη, δίνοντας τη δυνατότητα στους ερευνητές μηχανικούς της εταιρείας να παρακολουθούν στενά και να ενισχύουν τις δοκιμές των μελλοντικών τεχνολογιών των κινητήρων.
Ο νέος αυτός πειραματικός κινητήρας θα περιλαμβάνει επίσης το ME-GI Pump Vaporizer Unit (ME-GI PVU) της MAN Diesel & Turbo, μια καινοτόμο, οικονομικά αποδοτική μονάδα τροφοδοσίας LNG υψηλής πίεσης, η οποία καθιστά τις εγκαταστάσεις παροχής αερίου καυσίμου (FGSS) σημαντικά πιο συμπαγείς, μειώνοντας έτσι τόσο το βάρος όσο και το κόστος.
Η μονάδα ME-GI PVU έχει σχεδιαστεί για να συμπιέζει και να εξατμίζει το καύσιμο LNG προκειμένου να πετύχει την ακριβή πίεση και θερμοκρασία που απαιτούνται από τους ME-GI κινητήρες. Επιπλέον, η μονάδα ME-GI PVU διέπεται από ένα σύστημα ελέγχου – συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών εποπτείας και ασφάλειας – που χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό ενοποίησης με το σύστημα ελέγχου του ME-GI κινητήρα.
Φωτό: mandieselturbo.com
naftikachronika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου