Τρίτη 17 Απριλίου 2018

«Η Θεσσαλονίκη να γίνει το μοναδικό μεγάλο λιμάνι της ΝΑ Μεσογείου» - Τα μηνύματα και οι έξτρα επενδύσεις του νέου ΟΛΘ

Είναι διαφορετική η εικόνα του εξοπλισμού του λιμανιού σε σχέση με τα τεύχη του διαγωνισμού



 «Ουδέν σχόλιο προσωρινά» ήταν η απάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ ΑΕ κ. Σ. Θεοφάνη, όταν ρωτήθηκε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου για το εάν οι νέοι ιδιοκτήτες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σκοπεύουν να ενεργοποιήσουν σχετικές ρήτρες και να ζητήσουν αποζημιώσεις από το ελληνικό δημόσιο και εν προκειμένω από το ΤΑΙΠΕΔ.
Είχε προηγηθεί σαφέστατη αναφορά του κ. Θεοφάνη για την εικόνα του λιμανιού, καθώς ανέφερε πως «αισθανόμαστε ότι η εικόνα που λάβαμε ήταν διαφορετική από την πραγματικότητα», ενώ σημείωσε ότι “αντιμετωπίζουμε δυσκολίες στην εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του λιμανιού, δεν βρήκαμε καλή κατάσταση στην υποδομή, δυσλειτουργίες στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και διαφορετική εικόνα του εξοπλισμού, σε σχέση με τα τεύχη του διαγωνισμού.
Μάλιστα, ο ίδιος είπε πως εξαιτίας της κακής κατάστασης του εξοπλισμού του λιμανιού, που επηρεάζει και την εν γένει λειτουργική του εικόνα, θα προχωρήσουν άμεσα επιπρόσθετες επενδύσεις (πέραν των υποχρεωτικών) της τάξης των 27 εκατ. ευρώ για να μπορέσει να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία.
Ο κ. Θεοφάνης τόνισε με άξονα το νέο slogan του λιμανιού της Θεσσαλονίκης «One Hub, New Horizons» ότι στόχος είναι να αναδειχθεί ο ΟΛΘ στο μοναδικό μεγάλο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου, της Ν.Α. Ευρώπης και των Βαλκανίων.
Όσον αφορά στις πρώτες κινήσεις της νέας διοίκησης, ο ίδιος είπε ότι «τρεις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες που είχαν διακόψει τις στοχευμένες τροφοδοτικές γραμμές τους προς την Θεσσαλονίκη επανακάμπτουν τις επόμενες 2-3 εβδομάδες, ενώ βελτιώθηκε η εξυπηρέτηση των πλοίων και από 130-150 ώρες αναμονή για την εξυπηρέτηση τους τον περασμένο Δεκέμβριο, τώρα το σχετικό μέγεθος έπεσε κάτω από 15 ώρες».
«Εάν κάποιος θέλει να δουλέψει σοβαρά, μπορεί να έχει αποτελέσματα χωρίς να έχουν γίνει ακόμη μεγάλες επενδύσεις συντήρησης και εκσυγχρονισμού» πρόσθεσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε πως θα γίνει προμήθεια 2 νέων γερανογεφυρών (με 18 μήνες παράδοση) και 12 καινούργιων οχημάτων στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων.
«Μέχρι σήμερα η υποδοχή και η φόρτωση πλοίων γινόταν με αναχρονιστικό τρόπο και πλέον θα αφαιρεθεί κάθε επιχείρημα από τους τελωνειακούς για την αποχή τους από την 3η βάρδια, Δεν καταλαβαίνουμε γιατί το κράτος δεν ανταποκρίνεται στην υποχρέωση του να παρέχει ελεγκτικούς μηχανισμούς σε 24ωρη βάση» επισήμανε περαιτέρω ο διευθύνων σύμβουλος.
Για την σχέση με την πόλη ο κ. Θεοφάνης δήλωσε ότι ο ΟΛΘ είναι στην διάθεση των ερευνητικών και ακαδημαϊκών φορέων της Θεσσαλονίκης για παραγωγή τεχνογνωσίας.
Για την κατασκευή μαρίνας, είπε πως εξαρτάται από την ζωή και την πραγματικότητα, ενώ για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας σημείωσε ότι είναι δύσκολη ιστορία, που «απαιτεί πρώτα να δημιουργηθεί ένα σχετικό σοβαρό τουριστικό προιόν πριν χτυπήσουμε την πόρτα των ναυτιλιακών εταιρειών κρουαζιέρας».
Τέλος, όσον αφορά στην εμπλοκή της ΟΛΘ ΑΕ στον διαγωνισμό για την δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, δεν απέκλεισε την εμπλοκή του λιμανιού σε αυτή την διαδικασία εντός ενός ευρύτερου επιπέδου συνεργασιών (ήδη η πλευρά Ιβάν Σαββίδη έχει εισέλθει στην πρώτη μη δεσμευτική φάση του διαγωνισμού για το Γκόνου).

   
thessnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου