Έχει
μήκος 55 χιλιόμετρα και χρειάστηκε επτά ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί η
κατασκευή της.
Ο λόγος για την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, που αναμένεται να εγκαινιαστεί τις επόμενες ημέρες και θα συνδέει την ηπειρωτική Κίνα με το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο.
Σύμφωνα με αξιωματούχους, η γέφυρα με σχήμα Υ θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού από το Χονγκ Κονγκ στην κινεζική πόλη Τζουχάι από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά.
Για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ, καθώς και 1,08 εκατ. κυβικά μέτρα τσιμέντου.
Η γέφυρα διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.
βίντεο1: https://youtu.be/jLCxIB2PwMM
Για το «θαύμα της μηχανικής» εργάστηκαν ειδικοί από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Δανία, Ελβετία, Ολλανδία.
βίντεο2: https://youtu.be/kopCultsMG4
Υπολογίζεται ότι από τη γέφυρα θα διέρχονται ημερησίως περίπου 40.000 οχήματα.
[cnn]
tilestwra.com
Ο λόγος για την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, που αναμένεται να εγκαινιαστεί τις επόμενες ημέρες και θα συνδέει την ηπειρωτική Κίνα με το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο.
Σύμφωνα με αξιωματούχους, η γέφυρα με σχήμα Υ θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού από το Χονγκ Κονγκ στην κινεζική πόλη Τζουχάι από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά.
Για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ, καθώς και 1,08 εκατ. κυβικά μέτρα τσιμέντου.
Η γέφυρα διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.
βίντεο1: https://youtu.be/jLCxIB2PwMM
Για το «θαύμα της μηχανικής» εργάστηκαν ειδικοί από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Δανία, Ελβετία, Ολλανδία.
βίντεο2: https://youtu.be/kopCultsMG4
Υπολογίζεται ότι από τη γέφυρα θα διέρχονται ημερησίως περίπου 40.000 οχήματα.
[cnn]
tilestwra.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου