Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα αυτοκινούμενα οχήματα
για αυτό και ήδη 21 εταιρείες ...
... δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς στο δρόμο με σκοπό την μείωση των ατυχημάτων που σημειώνονται ετησίως.
Όμως πριν το άνοιγμα στη διάθεση και στην αγορά τέτοιων οχημάτων πρέπει προηγηθούν σημαντικοί έλεγχοι ασφάλειας και ανταπόκρισης σε κάθε απρόσμενο γεγονός.
Πώς θα αντιδράσει ένα αυτοκινούμενο όχημα αν ξαφνικά ένα άλλο όχημα εκτραπεί και βρεθεί μπροστά του;
Οι έλεγχοι που πρέπει να γίνουν για την αξιοπιστία και την ασφάλεια των αυτοκινούμενων οχημάτων πρέπει να είναι πολλοί και σε διάφορους τύπους δρόμων. Η κάθε χώρα έχει διαφορετικό σύστημα δόμησης των αυτοκινητοδρόμων της. Τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει τα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα δεν μπορούν να συγκριθούν με τα τεστ ασφαλείας.
Τα αυτοκινούμενα οχήματα έχουν ως σκοπό τη βελτίωση της ασφάλειας στους δρόμους και την απελευθέρωση των οδηγών από την προσοχή τους στο τιμόνι, ιδιαίτερα στις πόλεις.
Οι κανόνες που θεσπίζονται για τα συγκεκριμένα οχήματα προέρχονται από μελέτες του Οργανισμού Εθνικής Οδικής Ασφάλειας και Κυκλοφορίας και της εκάστοτε κρατικής υπηρεσίας μεταφορών.
Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται στα αυτοκινούμενα οχήματα υπολογίζουν συνεχώς πιθανότητες.
#Πόσο πιθανό είναι ένας άνθρωπος να περνάει αυτή τη στιγμή το δρόμο;
#Πόσο πιθανό είναι ένας άνθρωπος να περπατάει στην άκρη του δρόμου παράλληλα με τα οχήματα;
#Πόσο πιθανό είναι να σταματήσει το όχημα πριν χτυπήσει κάποιον άνθρωπο που διέρχεται πεζός;
Αυτά τα ερωτήματα είναι προσομοίωση του ανθρώπινου νου την ώρα που χειρίζεται ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο, ένα αυτοκινούμενο όχημα για να «βγει» στο δρόμο χρειάζεται σαφής οδηγίες και πλήρη γνώση των λειτουργιών του από τον χειριστή.
Στα αυτοκινούμενα οχήματα δεν μπορούμε να βασιστούμε σε έννοιες όπως το ένστικτο, τα αντανακλαστικά ή η αυτοσυγκέντρωση. Οποιαδήποτε ενέργεια πραγματοποιεί μια μηχανή είναι μια επιλογή που πρέπει να γνωρίζουμε πόσο ασφαλής είναι.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες τα αυτοκινούμενα οχήματα θα δοθούν στην κυκλοφορία περίπου το 2050, γεγονός που θα απελευθερώσει περισσότερες από 250.000.000 ώρες ετησίως για τους πολίτες των μεγαλουπόλεων.
Πηγή: insurancemotors.gr
... δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς στο δρόμο με σκοπό την μείωση των ατυχημάτων που σημειώνονται ετησίως.
Όμως πριν το άνοιγμα στη διάθεση και στην αγορά τέτοιων οχημάτων πρέπει προηγηθούν σημαντικοί έλεγχοι ασφάλειας και ανταπόκρισης σε κάθε απρόσμενο γεγονός.
Πώς θα αντιδράσει ένα αυτοκινούμενο όχημα αν ξαφνικά ένα άλλο όχημα εκτραπεί και βρεθεί μπροστά του;
Οι έλεγχοι που πρέπει να γίνουν για την αξιοπιστία και την ασφάλεια των αυτοκινούμενων οχημάτων πρέπει να είναι πολλοί και σε διάφορους τύπους δρόμων. Η κάθε χώρα έχει διαφορετικό σύστημα δόμησης των αυτοκινητοδρόμων της. Τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει τα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα δεν μπορούν να συγκριθούν με τα τεστ ασφαλείας.
Τα αυτοκινούμενα οχήματα έχουν ως σκοπό τη βελτίωση της ασφάλειας στους δρόμους και την απελευθέρωση των οδηγών από την προσοχή τους στο τιμόνι, ιδιαίτερα στις πόλεις.
Οι κανόνες που θεσπίζονται για τα συγκεκριμένα οχήματα προέρχονται από μελέτες του Οργανισμού Εθνικής Οδικής Ασφάλειας και Κυκλοφορίας και της εκάστοτε κρατικής υπηρεσίας μεταφορών.
Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται στα αυτοκινούμενα οχήματα υπολογίζουν συνεχώς πιθανότητες.
#Πόσο πιθανό είναι ένας άνθρωπος να περνάει αυτή τη στιγμή το δρόμο;
#Πόσο πιθανό είναι ένας άνθρωπος να περπατάει στην άκρη του δρόμου παράλληλα με τα οχήματα;
#Πόσο πιθανό είναι να σταματήσει το όχημα πριν χτυπήσει κάποιον άνθρωπο που διέρχεται πεζός;
Αυτά τα ερωτήματα είναι προσομοίωση του ανθρώπινου νου την ώρα που χειρίζεται ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο, ένα αυτοκινούμενο όχημα για να «βγει» στο δρόμο χρειάζεται σαφής οδηγίες και πλήρη γνώση των λειτουργιών του από τον χειριστή.
Στα αυτοκινούμενα οχήματα δεν μπορούμε να βασιστούμε σε έννοιες όπως το ένστικτο, τα αντανακλαστικά ή η αυτοσυγκέντρωση. Οποιαδήποτε ενέργεια πραγματοποιεί μια μηχανή είναι μια επιλογή που πρέπει να γνωρίζουμε πόσο ασφαλής είναι.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες τα αυτοκινούμενα οχήματα θα δοθούν στην κυκλοφορία περίπου το 2050, γεγονός που θα απελευθερώσει περισσότερες από 250.000.000 ώρες ετησίως για τους πολίτες των μεγαλουπόλεων.
Πηγή: insurancemotors.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου