Εφαρμογή του νέου συστήματος έκδοσης Δελτίου Ταυτότητας
Κάθε πολίτης μπορεί πλέον μόνο με δύο φωτογραφίες του και ένα μάρτυρα να πηγαίνει στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής του και να λαμβάνει άμεσα το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας.
Σε περίπτωση ανηλίκου, η βεβαίωση των στοιχείων του γίνεται από έναν γονέα του ή από εκείνον που έχει την επιμέλεια ή επιτροπεία του.
Εφόσον επιθυμείτε την αναγραφή της ομάδας Αίματος και του RHESUS στο Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας πρέπει να προσκομίσετε Βεβαίωση Νοσηλευτικού Ιδρύματος ή Υγειονομικού Εργαστηρίου για την ομάδα Αίματος και το RHESUS
Η απλούστευση της διαδικασίας είναι εφικτή χάρη στη διασύνδεση των Αστυνομικών Τμημάτων με τα δημοτολόγια, την πρώτη «government to government» (διασύνδεση δημοσίων υπηρεσιών) Υπηρεσία. Ο αρμόδιος υπάλληλος της αστυνομικής αρχής αναζητεί πλέον αυτεπάγγελτα, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εθνικού Δημοτολογίου (ΟΠΣΕΔ), τα απαραίτητα στοιχεία για την έκδοση Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας (επώνυμο, όνομα, ονοματεπώνυμο πατέρα, ονοματεπώνυμο μητέρας, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, δήμος δημοτολογίου, αριθμός οικογενειακής μερίδας, ιθαγένεια).
Με αυτά τα δεδομένα η διαδικασία έκδοσης Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας έχει ως εξής:
Μετά την ολοκλήρωση της αυτεπάγγελτης αναζήτησης και την ταυτοποίηση του αιτούντος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής αρχής, διαμορφώνεται αυτόματα η σχετική αίτηση, στην οποία περιλαμβάνονται μέχρι τρία τυχαία ερωτήματα επί των δημοτολογικών στοιχείων που βρίσκονται καταχωρημένα στο ΟΠΣΕΔ.
Τα ερωτήματα εκτυπώνονται και ο αιτών απαντά εγγράφως σε αυτά. Αφού υπογράψει την αίτηση – υπεύθυνη δήλωση, ο αρμόδιος υπάλληλος της αστυνομικής αρχής καταχωρεί στην εφαρμογή τις σχετικές απαντήσεις. Στη συνέχεια ο υπάλληλος εκτυπώνει την αίτηση, επικολλά τη φωτογραφία και καλεί τον αιτούντα και το μάρτυρα να υπογράψουν.
Στη συνέχεια το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας πλαστικοποιείται και παραδίδεται στον αιτούντα.
Σχετικά:
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Τεύχος Β 1476/27.04.2018) η Υπουργική απόφαση για τις νέες ταυτότητες με τίτλο: Έκδοση νέου τύπου Δελτίου Ταυτότητας Ελλήνων πολιτών
Στην απόφαση αυτή αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες για τις νέες ταυτότητες (Αρμόδιες αρχές έκδοσης. Υπηρεσία εκτύπωσης προσωποποίησης. Τύπος Δελτίου Ταυτότητας. Διάρκεια ισχύος δελτίων ταυτότητας. Παράβολο. Απαιτούμενα δικαιολογητικά. Αντικατάσταση Δελτίου Ταυτότητας. Δελτία ταυτότητας κατατασσόμενων στις Ένοπλες Δυνάμεις και Σώματα Ασφαλείας. Αντικατάσταση Δελτίων Ταυτότητας παλαιού τύπου. Αρχείο Ταυτοτήτων. Απαγόρευση έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας από άλλους) και ορίζεται ο τρόπος και το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο είναι υποχρεωμένοι όλοι οι Πολίτες να αντικαταστήσουν παλιές με τις νέες ταυτότητες
odigostoupoliti.eu
Κάθε πολίτης μπορεί πλέον μόνο με δύο φωτογραφίες του και ένα μάρτυρα να πηγαίνει στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής του και να λαμβάνει άμεσα το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας.
Σε περίπτωση ανηλίκου, η βεβαίωση των στοιχείων του γίνεται από έναν γονέα του ή από εκείνον που έχει την επιμέλεια ή επιτροπεία του.
Εφόσον επιθυμείτε την αναγραφή της ομάδας Αίματος και του RHESUS στο Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας πρέπει να προσκομίσετε Βεβαίωση Νοσηλευτικού Ιδρύματος ή Υγειονομικού Εργαστηρίου για την ομάδα Αίματος και το RHESUS
Η απλούστευση της διαδικασίας είναι εφικτή χάρη στη διασύνδεση των Αστυνομικών Τμημάτων με τα δημοτολόγια, την πρώτη «government to government» (διασύνδεση δημοσίων υπηρεσιών) Υπηρεσία. Ο αρμόδιος υπάλληλος της αστυνομικής αρχής αναζητεί πλέον αυτεπάγγελτα, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εθνικού Δημοτολογίου (ΟΠΣΕΔ), τα απαραίτητα στοιχεία για την έκδοση Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας (επώνυμο, όνομα, ονοματεπώνυμο πατέρα, ονοματεπώνυμο μητέρας, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, δήμος δημοτολογίου, αριθμός οικογενειακής μερίδας, ιθαγένεια).
Με αυτά τα δεδομένα η διαδικασία έκδοσης Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας έχει ως εξής:
Μετά την ολοκλήρωση της αυτεπάγγελτης αναζήτησης και την ταυτοποίηση του αιτούντος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής αρχής, διαμορφώνεται αυτόματα η σχετική αίτηση, στην οποία περιλαμβάνονται μέχρι τρία τυχαία ερωτήματα επί των δημοτολογικών στοιχείων που βρίσκονται καταχωρημένα στο ΟΠΣΕΔ.
Τα ερωτήματα εκτυπώνονται και ο αιτών απαντά εγγράφως σε αυτά. Αφού υπογράψει την αίτηση – υπεύθυνη δήλωση, ο αρμόδιος υπάλληλος της αστυνομικής αρχής καταχωρεί στην εφαρμογή τις σχετικές απαντήσεις. Στη συνέχεια ο υπάλληλος εκτυπώνει την αίτηση, επικολλά τη φωτογραφία και καλεί τον αιτούντα και το μάρτυρα να υπογράψουν.
Στη συνέχεια το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας πλαστικοποιείται και παραδίδεται στον αιτούντα.
Σχετικά:
Αστυνομική Ταυτότητα. Διαδικασία έκδοσης |
Στην απόφαση αυτή αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες για τις νέες ταυτότητες (Αρμόδιες αρχές έκδοσης. Υπηρεσία εκτύπωσης προσωποποίησης. Τύπος Δελτίου Ταυτότητας. Διάρκεια ισχύος δελτίων ταυτότητας. Παράβολο. Απαιτούμενα δικαιολογητικά. Αντικατάσταση Δελτίου Ταυτότητας. Δελτία ταυτότητας κατατασσόμενων στις Ένοπλες Δυνάμεις και Σώματα Ασφαλείας. Αντικατάσταση Δελτίων Ταυτότητας παλαιού τύπου. Αρχείο Ταυτοτήτων. Απαγόρευση έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας από άλλους) και ορίζεται ο τρόπος και το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο είναι υποχρεωμένοι όλοι οι Πολίτες να αντικαταστήσουν παλιές με τις νέες ταυτότητες
Έκδοση νέου τύπου Δελτίου Ταυτότητας Ελλήνων πολιτών |
Πότε πρέπει να αντικαταστήσουμε τις παλιές με τις νέες ταυτότητες |
odigostoupoliti.eu
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου