Πυρετώδεις οι επαφές
Μετά τους Ρώσους τώρα η σειρά των Ιταλών ενόψει της λήξης της
προθεσμίας για την ιδιωτικοποίηση του ελληνικού σιδηροδρόμου και της
Rosco
Μετά τους Ρώσους της RZD, χθες ήρθε η σειρά των Ιταλικών σιδηροδρόμων να
επισκεφτούν τη χώρα μας και να ενημερωθούν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Λίγες
μέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία για την ιδιωτικοποίηση του
ελληνικού σιδηροδρόμου και της ROSCO που έχει προσδιοριστεί για τις 22
Ιουνίου, στελέχη της Trenitalia πραγματοποίησαν συνάντηση με εκπροσώπους
του ΤΑΙΠΕΔ.
Κατά πληροφορίες, στην ομάδα των Ιταλών βρισκόταν ο Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής και Ανάπτυξης της εταιρείας μαζί με άλλα στελέχη. Από το ΤΑΙΠΕΔ απουσίαζε ο Πρόεδρος κ. Στέργιος Πιτσιόρλας, ο οποίος βρισκόταν στην Θεσσαλονίκη. Η Ferrovie dello Stato Italiane (Τrenitalia) αποτελεί έναν από τους νεώτερους διεκδικητές του σιδηροδρόμου, που στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι είναι ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά της ιδιωτικοποίησης. Όμως τίποτα δεν προδικάζει σε αυτή τη φάση ότι θα καταθέσει δεσμευτική προσφορά.
Οι άλλοι δύο είναι η Ρωσική RZD και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι οποίοι δεν έχουν αποκλείσει την συνεργασία τους στον επόμενο γύρο. Άλλωστε στον προηγούμενο διαγωνισμό που τελικά κηρύχθηκε άγονος συμμετείχαν ως κοινοπραξία.
Από τη διαδικασία έχει αποσυρθεί η Cosco η οποία βρίσκεται πίσω από μία νέα σιδηροδρομική εταιρεία, την Pireus Europe Asia Rail Logistics που πρόσφατα έλαβε άδεια από την αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμου.Μέχρι πρόσφατα οι ενδιαφερόμενοι δεν είχαν κανένα στοιχείο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεδομένου ότι ο ισολογισμός εγκρίθηκε πολύ πρόσφατα από το διοικητικό συμβούλιο. Επί του παρόντος δεν υπάρχουν πληροφορίες για μετάθεση της διαγωνιστικής διαδικασίας γεγονός πάντως που δεν μπορεί να αποκλειστεί.
newmoney.gr
Κατά πληροφορίες, στην ομάδα των Ιταλών βρισκόταν ο Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής και Ανάπτυξης της εταιρείας μαζί με άλλα στελέχη. Από το ΤΑΙΠΕΔ απουσίαζε ο Πρόεδρος κ. Στέργιος Πιτσιόρλας, ο οποίος βρισκόταν στην Θεσσαλονίκη. Η Ferrovie dello Stato Italiane (Τrenitalia) αποτελεί έναν από τους νεώτερους διεκδικητές του σιδηροδρόμου, που στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι είναι ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά της ιδιωτικοποίησης. Όμως τίποτα δεν προδικάζει σε αυτή τη φάση ότι θα καταθέσει δεσμευτική προσφορά.
Οι άλλοι δύο είναι η Ρωσική RZD και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι οποίοι δεν έχουν αποκλείσει την συνεργασία τους στον επόμενο γύρο. Άλλωστε στον προηγούμενο διαγωνισμό που τελικά κηρύχθηκε άγονος συμμετείχαν ως κοινοπραξία.
Από τη διαδικασία έχει αποσυρθεί η Cosco η οποία βρίσκεται πίσω από μία νέα σιδηροδρομική εταιρεία, την Pireus Europe Asia Rail Logistics που πρόσφατα έλαβε άδεια από την αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμου.Μέχρι πρόσφατα οι ενδιαφερόμενοι δεν είχαν κανένα στοιχείο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεδομένου ότι ο ισολογισμός εγκρίθηκε πολύ πρόσφατα από το διοικητικό συμβούλιο. Επί του παρόντος δεν υπάρχουν πληροφορίες για μετάθεση της διαγωνιστικής διαδικασίας γεγονός πάντως που δεν μπορεί να αποκλειστεί.
newmoney.gr
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου