Για ακόμη μια φορά, εταιρεία με θωρακισμένες πόρτες, κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα όλων - και περισσότερο των ανδρών- στην 81η ΔΕΘ.
Νεαρές κοπέλες με ασπρόμαυρες στολές δίνουν στους επισκέπτες διαφημιστικά φυλλάδια και λίγοι είναι αυτοί που αρνίουνται να πάρουν. Ενώ, πολλοί προσπαθούν να καταλάβουν αν είναι αληθινή η μπάλα που έχουν δεμένη στα πόδια τους και περιμένουν ένα βήμα από τις κοπέλες, για να δουν πως θα περπατήσουν.
Όμως, δεν αργούν να καταλάουν, ότι προφανώς δεν τις «βασανίζουν» και ότι πρόκειται για μια διαφορετική και πρωτότυπη ιδέα.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, η ιδέα βασίζεται, στο ότι οι πόρτες που πουλούν είναι τόσο καλές και δεν μπορεί να μπει κανένανας κλέφτης. Έτσι, τα πιθανά θύματα, εγλωβίζουν τους κλέφτες και καταλήγουν στης φυλακής τα σίδερα. Το σύνθημα της καμπάνιας είναι «Όλες έχουν το κλειδί τους, εγώ ΟΧΙ».
seleo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου