Ανάμεσα στις ΔΕΚΟ που περνούν στο υπερταμείο είναι οι ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, Κτιριακές Υποδομές, ΕΛΒΟ και Αττικό Μετρό. Εκτός της λίστας εμφανίζονται, προς το παρόν, η ΕΑΒ και ο ΑΔΜΗΕ
Στο πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα, που θα ανοίξει το δρόμο για την εκταμίευση της υποδόσης των 2,8 δισ. ευρώ, μπορεί να υπάρξουν -σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές- προσθήκες μέχρι την κατάθεση του, αύριο.
Σε αυτό αποσαφηνίζεται πλήρως ο κατάλογος με τις ΔΕΚΟ που περνούν στο υπερταμείο. Ανάμεσα σε αυτές είναι ΔΕΗ (το 34%), ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ και Αττικό Μετρό, η ΕΛΒΟ, οι Κτιριακές Υποδομές ΑΕ. Εκτός της λίστας -προς το παρόν- μένει ο ΑΔΜΗΕ.
Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) αποσύρεται από τη λίστα του υπερταμείου λόγω στρατηγικής σημασίας.
Η σημείωση εξαίρεσης της ΕΑΒ, όπωε την κοινοποίησε ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος
Στο προσχέδιο περιλαμβάνονται σειρά ρυθμίσεων για την αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.
Ειδικότερα, περιλαμβάνονται οι γνωστές αλλαγές στο ασφαλιστικό σύμφωνα με τις οποίες:
- Οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων σε περιοχές με πληθυσμό κάτω των 2.000 κατοίκων, θα κληθούν να πληρώσουν για κύρια ασφάλιση και υγεία εισφορές 26,95% επί του καθαρού φορολογητέου εισοδήματός τους.
- Αυξάνονται οι εισφορές Υγείας για όλους τους αγρότες αλλά και τους νέους επιστήμονες, για τους οποίους ο νόμος Κατρούγκαλου είχε προβλέψει εκπτώσεις. Συγκεκριμένα, ο νόμος προέβλεπε πως οι αγρότες θα πλήρωναν το 2017 το 4,73% του εισοδήματός τους για εισφορές Υγείας. Το 2018 οι εισφορές θα αυξάνονταν στο 5,84%, για να φτάσουν το 2019 στο 6,95%, όπως ισχύει για όλους τους υπόλοιπους αυτοαπασχολούμενους.
Ειδικότερα, περιλαμβάνονται οι γνωστές αλλαγές στο ασφαλιστικό σύμφωνα με τις οποίες:
- Οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων σε περιοχές με πληθυσμό κάτω των 2.000 κατοίκων, θα κληθούν να πληρώσουν για κύρια ασφάλιση και υγεία εισφορές 26,95% επί του καθαρού φορολογητέου εισοδήματός τους.
- Αυξάνονται οι εισφορές Υγείας για όλους τους αγρότες αλλά και τους νέους επιστήμονες, για τους οποίους ο νόμος Κατρούγκαλου είχε προβλέψει εκπτώσεις. Συγκεκριμένα, ο νόμος προέβλεπε πως οι αγρότες θα πλήρωναν το 2017 το 4,73% του εισοδήματός τους για εισφορές Υγείας. Το 2018 οι εισφορές θα αυξάνονταν στο 5,84%, για να φτάσουν το 2019 στο 6,95%, όπως ισχύει για όλους τους υπόλοιπους αυτοαπασχολούμενους.
Αντίστοιχα για τους νέους επιστήμονες είχε προβλεφθεί πενταετής
μεταβατική περίοδος από την έναρξη της επαγγελματικής τους
δραστηριότητας, ώστε να πληρώνουν 4,87% του εισοδήματός τους τα δύο
πρώτα χρόνια και 5,91% τα επόμενα τρία χρόνια. Πλέον, από την 1η
Ιανουαρίου 2017 η εισφορά θα καθοριστεί στο 6,95% επί του εισοδήματός
τους.
- Με μια τρίτη διάταξη θα μειωθεί η έκπτωση 15% που προβλέφθηκε στον πρόσφατο νόμο για όσους εξαγοράζουν εφάπαξ πλασματικά έτη ασφάλισης.
Σε εκκρεμότητα παραμένουν οι αλλαγές στο οργανόγραμμα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κάτι που συνιστά προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί και η μεταβίβαση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στο κεφάλαιο των μεταφορών, ορίζεται ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ συνάπτει σύμβαση εκμίσθωσης διάρκειας έως 10 ετών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τροχαίο υλικό. Την ίδια ώρα, ορίζεται ότι κατά την εκτέλεση των συμβάσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας επιβατικών δύναται να επιτρέπει εκχώρηση απαιτήσεων των παρόχων από τις συμβάσεις αυτές μέσω σύναψης ειδικότερων συμφωνιών μεταξύ των παρόχων, ως εκχωρητών, και το Δημόσιο, τον ΟΣΕ Α.Ε. ή τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ως εκδοχέων, για την εξόφληση οφειλών προς τους ανωτέρω φορείς, όπως μισθώματα από συμβάσεις μίσθωσης μονάδων τροχαίου υλικού ή αμοιβών για παροχή υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού ή άλλων υπηρεσιών.
Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε ολόκληρο το προσχέδιο
- Με μια τρίτη διάταξη θα μειωθεί η έκπτωση 15% που προβλέφθηκε στον πρόσφατο νόμο για όσους εξαγοράζουν εφάπαξ πλασματικά έτη ασφάλισης.
Σε εκκρεμότητα παραμένουν οι αλλαγές στο οργανόγραμμα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κάτι που συνιστά προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί και η μεταβίβαση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στο κεφάλαιο των μεταφορών, ορίζεται ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ συνάπτει σύμβαση εκμίσθωσης διάρκειας έως 10 ετών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τροχαίο υλικό. Την ίδια ώρα, ορίζεται ότι κατά την εκτέλεση των συμβάσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας επιβατικών δύναται να επιτρέπει εκχώρηση απαιτήσεων των παρόχων από τις συμβάσεις αυτές μέσω σύναψης ειδικότερων συμφωνιών μεταξύ των παρόχων, ως εκχωρητών, και το Δημόσιο, τον ΟΣΕ Α.Ε. ή τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ως εκδοχέων, για την εξόφληση οφειλών προς τους ανωτέρω φορείς, όπως μισθώματα από συμβάσεις μίσθωσης μονάδων τροχαίου υλικού ή αμοιβών για παροχή υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού ή άλλων υπηρεσιών.
Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε ολόκληρο το προσχέδιο
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου