Μετά από πολυετείς καθυστερήσεις που κατέληξαν ακόμα και... ανέκδοτο, φαίνεται ότι έχουμε μπει στην τελική ευθεία και η λειτουργία του έργου που αναμένεται να δώσει τεράστια κυκλοφοριακή «ανάσα» στη συμπρωτεύουσα υπολογίζεται για το 2020.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, κόστους μεγαλύτερου από 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Η αρχική κατασκευή θα έχει 18 σύγχρονους σταθμούς, οι οποίοι θα διακοσμούνται από τα αρχαία που βρέθηκαν κατά την κατασκευή του (19.200 τ.μ. αρχαιολογικής ανασκαφής!).
Η πρώτη γραμμή θα έχει μήκος 14,4 χιλιόμετρα γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς, ενώ υπό μελέτη βρίσκονται οι επεκτάσεις προς Σταυρούπολη και Αεροδρόμιο.
Το μετρό θα εξυπηρετεί καθημερινά 250.000 επιβάτες οι οποίοι θα εισέρχονται σε 18 υπερ-αυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας που θα κινούνται αυτόματα χωρίς οδηγό, «ώστε να περιορίζονται τα κόστη λειτουργίας». όπως ανακοινώνεται από την εταιρεία.
Εν τω μεταξύ, τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού η πρώτη συνάντηση της ομάδας εργασίας του ΥΠΠΟΑ για τον Μητροπολιτικό Σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης.
Στόχος της, η ανάδειξη των αρχαιοτήτων που έχουν προέλθει από τις σχετικές ανασκαφές.
Δείτε φωτογραφίες από τις ανασκαφές :
(πηγή: Eurokinissi)
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου