Μάλιστα η πρόταση των ιδιωτικών παρόχων έχει βρει μεγάλη ανταπόκριση και βοηθά τους πελάτες να κάνουν καλύτερη διαχείριση του οικογενειακού τους προϋπολογισμού: αντί να έρχεται πχ ένας διμηνιαίος λογαριασμός 180 ευρώ γίνεται καλύτερη διαχείριση όταν σπάει το ποσό σε δύο μήνες από 90 ευρώ.
Αυτή η δυνατότητα μάλιστα, εκτιμάται ότι έχει παίξει σημαντικό ρόλο ώστε οι ανεξόφλητες οφειλές των ιδιωτικών παρόχων να παραμένουν σε χαμηλά και διαχειρίσιμα επίπεδα, παρά το γεγονός ότι απευθύνονται στο ίδιο πρακτικά πελατολόγιο με τη ΔΕΗ, των ανεξόφλητων οφειλών της τάξης των 2,5 δισ.
Χθες λοιπόν ο πρόεδρος της ΔΕΗ Μ. Παναγιωτάκης ανακοίνωσε με αφορμή τα αποτελέσματα εννιαμήνου της εταιρείας, ότι μετά από καθυστέρηση αρκετών ετών, η εταιρεία θα καθιερώσει την αποστολή μηνιαίων λογαριασμών για όσους καταναλωτές είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή ηλεκτρονικής πληρωμής.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ, η δράση θα αφορά σε πρώτη φάση 800 χιλιάδες καταναλωτές οι οποίοι σήμερα είναι γραμμένοι στο e-bill της ΔΕΗ, το οποίο εκσυγχρονίζεται από την υποτυπώδη μορφή που είχε μέχρι σήμερα (είχε κυρίως ενημερωτικό χαρακτήρα). Μέσα στο 2018 ο αριθμός των μηνιαίων λογαριασμών που φιλοδοξεί να αποστείλει η ΔΕΗ φτάνει τα 2 εκατομμύρια, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΔΕΗ.
Εδώ να σημειωθεί ότι στα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η ΔΕΗ υπήρξε θετική εξέλιξη στις προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις πελατών και για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια υπάρχει αντιστροφή προβλέψεων κατά 105,5 εκατ. ευρώ στο γ τρίμηνο.
dikaiologitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου