Οι δύο Γερμανοί που έχουν συνδέσει τα ονόματά τους με τις ξέφρενες
νύχτες της Μυκόνου, έχοντας από το 2004 τον έλεγχο του Paradise Club,
... κάνουν το επόμενο μεγάλο βήμα επέκτασης των δραστηριοτήτων τους στο νησί, με την κατασκευή δύο πολυτελών ξενοδοχείων.
Οι επιχειρηματιίες, Thomas Heyne και Mario Hertel, οι βασιλιάδες της Μυκόνου, όπως τους αποκαλούν πολλοί, εξασφάλισαν τις άδειες για την κατασκευή δύο ξενοδοχειακών μονάδων.
Η εταιρεία τους, RoyalBlue Real Estate Investmenets IKE θα προχωρήσει στην κατασκευή δύο ξενοδοχείων 4 αστέρων, στην περιοχή Καραμίδα στην Άνω Μερά Μυκόνου.
Ποια είναι όμως η επιχειρηματική διαδρομή των δύο Γερμανών επιχειρηματιών, μέχρι την τελευταία τους στάση στη Μύκονο;
Tο μότο τους είναι: «Πολυτέλεια σημαίνει ότι κάνω αυτό που πραγματικά θέλω να κάνω».
Ο Thomas Heyne από το Αουγκσμπουργκ, ήταν πρώην μαθητευόμενος στο χώρο των αγοραπωλησιών ακινήτων. Ωστόσο απέρριψε μια πολλά υποσχόμενη καριέρα στις κατασκευές ακινήτων για να διευθύνει το club Ulm, φέρνοντας DJ και χορευτές από το Άμστερνταμ και το περίφημο It Club, σε μια εποχή όπου η μουσική House ήταν ακόμη στα σπάργανα στο νότο της Γερμανίας.
Από την άλλη, ο Βαυαρός Mario Hertel ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα στα 18 του χρόνια, ανοίγοντας ένα μικρό καφέ στην πόλη του, στο Μπάερουθ φτιάχνοντας σύντομα μια μικρή αυτοκρατορία με εστιατόρια, καφέ, μπαρ και νυχτερινά κέντρα, φαινομενικά αταίριαστα με τη νοοτροπία της πόλης του.
Έτσι, ναύλωσε ένα σκάφος 50 μέτρων και το γέμισε κυρίως με φίλους, χορευτές και μουσικούς παραγωγούς.
Έπλεε με το σκάφος από παραλία σε παραλία, διοργανώνοντας επικά πάρτι, γεγονός που τράβηξε την προσοχή του ιδιοκτήτη του Paradise Club, ο οποίος έψαχνε τρόπους να ζωντανέψει το κλαμπ του και ανέθεσε στον Hertel τη διοργάνωση ενός πάρτι το οποίο άφησε εποχή.
Τότε ο Hertel αποφάσισε να αναλάβει το κλαμπ, σε συνεργασία με τον Heyne που εκείνη την εποχή ήταν έτοιμος να αποδεχθεί κάποια άλλη δουλειά.
Αν και οι δύο είχαν ορκιστεί να μείνουν μακριά από τη νυχτερινή ζωή, σκέφτηκαν ότι η νύχτα στη Μύκονο είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Βρίσκονται σε ανοιχτό χώρο, πάνω στην παραλία, σε εποχή διακοπών, όπου όλοι έχουν καλή διάθεση.
Όντας και οι δύο πρωτοπόροι- για παράδειγμα ο Heyne είχε ανοίξει στην πόλη του το πρώτο εστιατόριο σούσι όταν η Γερμανία δεν ήταν καθόλου εξοικειωμένη με τη γεύση – σκέφτηκαν ότι στη Μύκονο δεν θα χρειαζόταν να περιορίσουν το ελεύθερο πνεύμα και τις ιδέες τους.
Στο τέλος της δεκαετίας, τους πλησίασαν οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου San Giorgio, το οποίο απείχε 300 μέτρα από το Paradise Club και τους πρότειναν να το αναλάβουν. Όσοι τους γνώριζαν, ήξεραν πολύ καλά ότι το όνειρό τους ήταν να αποκτήσουν ένα ξενοδοχείο. Αποφάσισαν λοιπόν να το ενοικιάσουν, όμως ήξεραν ότι θα χρειαστούν βοήθεια.
Ο Heyne ήξερε ακριβώς πού να απευθυνθεί: ζήτησε τη βοήθεια του φίλου του και συντοπίτη του, ιδρυτή της διεθνούς ξενοδοχειακής αλυσίδας Design Hotels, Claus Sendlinger.
Αν και εκείνη την περίοδο ο Sendlinger είχε πολύ δουλειά, έστειλε μία από τις ομάδες του στη Μύκονο δημιουργώντας το τέλειο αποτέλεσμα. 34 άνετα δωμάτια με ελληνικό παραδοσιακό ύφος και το μπλε του Αιγαίου να κυριαρχεί στους κοινόχρηστους χώρους.
Το καλοκαίρι του 2012, το ξενοδοχείο αποτελούσε πλέον το δεύτερο καλύτερο project της εταιρείας. Όπως ανέφεραν οι Heyne και Hertel, η Design Hotels είναι τέλεια, γιατί μιλούν την ίδια «γλώσσα «και γιατί έτσι κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ξενοδοχείο όπου σε κάνει να αισθάνεσαι σαν το σπίτι σου», όπως ακριβώς έκαναν άλλωστε και με το Paradise Club, δημιούργησαν αυτή την αίσθηση της οικογένειας.
Γι’ αυτό το λόγο, ο Σκορπιός αποτελεί ένα είδος αναπαράστασης της αρχαίας ελληνικής αγοράς, επενδύοντας στους εξής πέντε άξονες: φαγητό, θεραπεία, καλαισθησία, τέχνη και μουσική. Εξάλλου κάθε απόγευμα, στις ξύλινες καμπάνες της παραλίας ξεκινούν και οι σχετικές ιεροτελεστίες που οδηγούν από τη δύση του ηλίου στην ανατολή της σελήνης.
Δεν είναι τυχαίο ότι ως λογότυπο του πολυχώρου, διάλεξαν τη Σελήνη από τις κάρτες ταρό του 18ου αιώνα η οποία συμβολίζει τη φαντασία και την φώτιση του πνεύματος.
economistas.gr
... κάνουν το επόμενο μεγάλο βήμα επέκτασης των δραστηριοτήτων τους στο νησί, με την κατασκευή δύο πολυτελών ξενοδοχείων.
Οι επιχειρηματιίες, Thomas Heyne και Mario Hertel, οι βασιλιάδες της Μυκόνου, όπως τους αποκαλούν πολλοί, εξασφάλισαν τις άδειες για την κατασκευή δύο ξενοδοχειακών μονάδων.
Η εταιρεία τους, RoyalBlue Real Estate Investmenets IKE θα προχωρήσει στην κατασκευή δύο ξενοδοχείων 4 αστέρων, στην περιοχή Καραμίδα στην Άνω Μερά Μυκόνου.
Ποια είναι όμως η επιχειρηματική διαδρομή των δύο Γερμανών επιχειρηματιών, μέχρι την τελευταία τους στάση στη Μύκονο;
Tο μότο τους είναι: «Πολυτέλεια σημαίνει ότι κάνω αυτό που πραγματικά θέλω να κάνω».
Η ζωή πριν τη Μύκονο
Ο Thomas Heyne και ο Mario Hertel γνωρίστηκαν στα μέσα της δεκαετίας του ‘90, στις παραλίες της Ίμπιζα, σε μια προσπάθειά τους να αποδράσουν από μια ζωή στη Γερμανία η οποία δεν τους εξέφραζε. Αμέσως έγιναν φίλοι και άρχισαν να ταξιδεύουν μαζί, αναζητώντας ιδέες για την υλοποίηση της δημιουργικότητάς τους.Ο Thomas Heyne από το Αουγκσμπουργκ, ήταν πρώην μαθητευόμενος στο χώρο των αγοραπωλησιών ακινήτων. Ωστόσο απέρριψε μια πολλά υποσχόμενη καριέρα στις κατασκευές ακινήτων για να διευθύνει το club Ulm, φέρνοντας DJ και χορευτές από το Άμστερνταμ και το περίφημο It Club, σε μια εποχή όπου η μουσική House ήταν ακόμη στα σπάργανα στο νότο της Γερμανίας.
Από την άλλη, ο Βαυαρός Mario Hertel ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα στα 18 του χρόνια, ανοίγοντας ένα μικρό καφέ στην πόλη του, στο Μπάερουθ φτιάχνοντας σύντομα μια μικρή αυτοκρατορία με εστιατόρια, καφέ, μπαρ και νυχτερινά κέντρα, φαινομενικά αταίριαστα με τη νοοτροπία της πόλης του.
Η ώρα της Μυκόνου
Στις αρχές του 2000, πώλησαν τις επιχειρήσεις τους γιατί ένιωθαν ότι η συγκεκριμένη βιομηχανία και η πίεση που βίωναν περιόριζε το δημιουργικό τους όραμα. Ο Heyne ξεκίνησε την αναζήτηση εργασίας, ενώ ο Hertel αποφάσισε να φύγει για διακοπές στη Μύκονο και να διοργανώσει ένα μεγάλο πάρτι, όχι πλέον για επαγγελματικούς λόγους αλλά απλά για το κέφι του.Έτσι, ναύλωσε ένα σκάφος 50 μέτρων και το γέμισε κυρίως με φίλους, χορευτές και μουσικούς παραγωγούς.
Έπλεε με το σκάφος από παραλία σε παραλία, διοργανώνοντας επικά πάρτι, γεγονός που τράβηξε την προσοχή του ιδιοκτήτη του Paradise Club, ο οποίος έψαχνε τρόπους να ζωντανέψει το κλαμπ του και ανέθεσε στον Hertel τη διοργάνωση ενός πάρτι το οποίο άφησε εποχή.
Τότε ο Hertel αποφάσισε να αναλάβει το κλαμπ, σε συνεργασία με τον Heyne που εκείνη την εποχή ήταν έτοιμος να αποδεχθεί κάποια άλλη δουλειά.
Αν και οι δύο είχαν ορκιστεί να μείνουν μακριά από τη νυχτερινή ζωή, σκέφτηκαν ότι η νύχτα στη Μύκονο είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Βρίσκονται σε ανοιχτό χώρο, πάνω στην παραλία, σε εποχή διακοπών, όπου όλοι έχουν καλή διάθεση.
Όντας και οι δύο πρωτοπόροι- για παράδειγμα ο Heyne είχε ανοίξει στην πόλη του το πρώτο εστιατόριο σούσι όταν η Γερμανία δεν ήταν καθόλου εξοικειωμένη με τη γεύση – σκέφτηκαν ότι στη Μύκονο δεν θα χρειαζόταν να περιορίσουν το ελεύθερο πνεύμα και τις ιδέες τους.
Το Paradise Club απογειώνεται
Το 2004 λοιπόν, ανέλαβαν το Paradise Club και το προβίβασαν σε ένα από τα καλύτερα νυχτερινά κέντρα παγκοσμίως. Ο Heyne στην αρχή ταξίδευε σε όλο τον κόσμο, ψάχνοντας για ταλαντούχους DJ και μουσικούς παραγωγούς, κάτι που στη συνέχεια δεν χρειάστηκε, γιατί πια τα ταλέντα έρχονταν από μόνα τους σε αυτούς.Στο τέλος της δεκαετίας, τους πλησίασαν οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου San Giorgio, το οποίο απείχε 300 μέτρα από το Paradise Club και τους πρότειναν να το αναλάβουν. Όσοι τους γνώριζαν, ήξεραν πολύ καλά ότι το όνειρό τους ήταν να αποκτήσουν ένα ξενοδοχείο. Αποφάσισαν λοιπόν να το ενοικιάσουν, όμως ήξεραν ότι θα χρειαστούν βοήθεια.
Ο Heyne ήξερε ακριβώς πού να απευθυνθεί: ζήτησε τη βοήθεια του φίλου του και συντοπίτη του, ιδρυτή της διεθνούς ξενοδοχειακής αλυσίδας Design Hotels, Claus Sendlinger.
Αν και εκείνη την περίοδο ο Sendlinger είχε πολύ δουλειά, έστειλε μία από τις ομάδες του στη Μύκονο δημιουργώντας το τέλειο αποτέλεσμα. 34 άνετα δωμάτια με ελληνικό παραδοσιακό ύφος και το μπλε του Αιγαίου να κυριαρχεί στους κοινόχρηστους χώρους.
Το καλοκαίρι του 2012, το ξενοδοχείο αποτελούσε πλέον το δεύτερο καλύτερο project της εταιρείας. Όπως ανέφεραν οι Heyne και Hertel, η Design Hotels είναι τέλεια, γιατί μιλούν την ίδια «γλώσσα «και γιατί έτσι κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ξενοδοχείο όπου σε κάνει να αισθάνεσαι σαν το σπίτι σου», όπως ακριβώς έκαναν άλλωστε και με το Paradise Club, δημιούργησαν αυτή την αίσθηση της οικογένειας.
Σκορπιός, το τελευταίο απόκτημα
Το 2015, δημιούργησαν στο ίδιο σημείο τον Σκορπιό, πολυχώρο φαγητού, ποτού, μουσικής, χαλάρωσης και ευεξίας, ως μια νέα, μοντέρνα έκφραση των αρχαίων κοινωνικών συναναστροφών και του εθιμοτυπικού του νησιού.Γι’ αυτό το λόγο, ο Σκορπιός αποτελεί ένα είδος αναπαράστασης της αρχαίας ελληνικής αγοράς, επενδύοντας στους εξής πέντε άξονες: φαγητό, θεραπεία, καλαισθησία, τέχνη και μουσική. Εξάλλου κάθε απόγευμα, στις ξύλινες καμπάνες της παραλίας ξεκινούν και οι σχετικές ιεροτελεστίες που οδηγούν από τη δύση του ηλίου στην ανατολή της σελήνης.
Δεν είναι τυχαίο ότι ως λογότυπο του πολυχώρου, διάλεξαν τη Σελήνη από τις κάρτες ταρό του 18ου αιώνα η οποία συμβολίζει τη φαντασία και την φώτιση του πνεύματος.
economistas.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου