Οι ανεξάρτητοι επισκευαστές κάθονταν σε αναμμένα κάρβουνα, καθώς είχαν όντως φοβηθεί ότι θα δουν να εξαφανίζεται η διάσημη θύρα OBD (on board διαγνωστικό).
Θύρα που επιτρέπει σε τρίτους να έχουν πρόσβαση σε σημαντικές τεχνικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή την ενσωμάτωσε τελικά στο κείμενο της νέας έγκρισης.
Αρχικά λοιπόν είχε σχεδόν εξαφανιστεί, αλλά βρίσκεται πάλι εδώ πίσω, και σε πλήρη φόρμα. Η θύρα OBD που επιτρέπει σε οποιονδήποτε τεχνικό να συνδεθεί με το αυτοκίνητο για να έχει πρόσβαση, όπως ακριβώς μιλάει, στην εσωτερική μνήμη του και σε πολλές χρήσιμες τεχνικές πληροφορίες, δεν υπήρχε αρχικά στο κείμενο για νέες ομολογκασιόν στα νέα ευρωπαϊκά μοντέλα.
Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σημείωσε τις παρατηρήσεις της FEDA (Ομοσπονδία των Σωματείων Διανομής Αυτοκινήτων), η οποία μίλησε εξ ονόματος των ανεξάρτητων επισκευαστών. Έτσι, η Ευρώπη συμπεριέλαβε στο κείμενό της την υποχρεωτική παρουσία της θύρας OBD στα μελλοντικά νέα μοντέλα.
Ακόμη καλύτερα; Ναι, διότι οι πληροφορίες θα πρέπει να διαβάζονται ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει και οι κατασκευαστές δεν θα έχουν το δικαίωμα να περιπλέξουν κατά βούληση τα δεδομένα έτσι ώστε να μην διαβάζονται από όλες τις συσκευές. Ήγουν, η θύρα OBD θα πρέπει να επικοινωνεί με το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό διαγνωστικών συσκευών.
Τα νέα είναι λοιπόν καλά για το ανεξάρτητο δίκτυο επισκευαστών, αλλά τελικά για τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου. Η εξαφάνιση της OBD σαφώς θα υποχρέωνε τους ιδιοκτήτες να απευθύνονται μόνο στους κατασκευαστές και στα επίσημα service για εργασίες συντήρησης που απαιτούν ηλεκτρονική διάγνωση...
drive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου