Άνθηση κατέγραψε πέρυσι το ηλεκτρονικό εμπόριο σε μη αστικές
περιοχές της Κίνας, καθώς ολοένα και περισσότεροι κάτοικοι αγροτικών
περιοχών χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για τις αγορές ή τις επαγγελματικές
τους δραστηριότητες.
Η συνολική αξία των διαδικτυακών λιανικών πωλήσεων ξεπέρασε το 1,24 τρισεκ. γιουάν (194,1 δισεκ. δολάρια) πέρυσι, αυξημένη κατά 39,1% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.
Στα τέλη του 2017, πάνω από 9,8 εκατ. ηλεκτρονικά καταστήματα είχαν την έδρα τους σε χωριά, με τον αριθμό τους να είναι αυξημένος κατά 20,7% σε ετήσια βάση, δημιουργώντας πάνω από 28 εκατ. θέσεις εργασίας.
Τα ενδύματα, τα υποδήματα και οι τσάντες ήταν οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες για διαδικτυακές αγορές στις αγροτικές περιοχές, ενώ ο διαδικτυακός τουρισμός αναδείχθηκε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά καταγράφοντας ρυθμούς ανάπτυξης 66,8% σε ετήσια βάση.
Οι αγροτικές περιοχές στην ανατολική Κίνα και πάλι κατέλαβαν τη μερίδα του λέοντος στο συνολικό τζίρο της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου, με τα χωριά στη βορειοανατολική χώρα να σημειώνουν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.
Σύμφωνα με το υπουργείο, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε φτωχά χωριά ήταν πολύ μεγαλύτερη του εθνικού μέσου όρου, καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης 52,1% σε ετήσια βάση.
ΑΜΠΕ
ypaithros.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου