Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Το 2013 θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίες παγκοσμίως


 Νέες θέσεις εργασίας πρόκειται να δημιουργηθούν παγκοσμίως εντός του 2013, παρά το αβέβαιο διεθνές οικονομικό περιβάλλον και τα υψηλά επίπεδα ανεργίας, που επικρατούν.Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Ernst & Young, «Global Jobs Creation», πάνω από το 50%, των 600 σημαντικών επιχειρηματιών που συμμετείχαν στην έρευνα παγκοσμίως, τονίζουν, ότι πρόκειται να αυξήσουν το εργατικό τους δυναμικό κατά το 2013 - με τα στοιχεία να δείχνουν αξιοσημείωτη ομοιότητα σε όλο τον κόσμο (Βόρεια & Νότια Αμερική, Ασία -Ειρηνικό, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική).





Σχεδόν τα τρία τέταρτα των επιχειρηματιών, οι οποίοι είναι βραβευμένοι ως Επιχειρηματίες της Χρονιάς από την Ernst & Young, παρουσίασαν συλλογικά, αύξηση εσόδων κατά 18% τα τελευταία δύο χρόνια και απασχολούν πάνω από 304.000 άτομα σε 51 χώρες, ανέφεραν ότι αυξήθηκε το προσωπικό τους κατά το 2012.
Η καινοτομία διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο, βοηθώντας τους επιχειρηματίες να δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και να υπερισχύσουν του ανταγωνισμού. Σχεδόν το 90% των ερωτηθέντων από ένα ευρύ φάσμα κλάδων συμφώνησαν ότι η καινοτομία ήταν το βασικό στοιχείο διαφοροποίησης και σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Επιπλέον, πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες (54%) δήλωσαν, ότι αναμένουν να συνεχιστεί η ανάπτυξη και το 2013. Σχεδόν οι μισοί (44%) δηλώνουν ότι έχουν δημιουργήσει δομημένες διαδικασίες για την προώθηση της καινοτομίας, ενώ το 41% ανέφερε, ότι η καινοτομία είναι μια μη δομημένη, αυθόρμητη διαδικασία.
«Είναι σαφές, ότι οι επιχειρηματίες δεν υιοθετούν στάση αναμονής ως προς την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους, αλλά προχωρούν μπροστά», λέει η Μαρία Πινέλη, αντιπρόεδρος, Strategic Growth Markets, της Ernst & Young. «Είναι συναρπαστικό να παρακολουθείς τέτοια επιτυχία σε όλους τους τομείς σε μια περίοδο που σχεδόν όλοι οι προγνωστικοί οικονομικοί δείκτες παγκοσμίως αναφέρουν μέτρια ή μηδενική ανάπτυξη».
Το 43% των ερωτηθέντων αναφέρει, ότι το πάθος τους για το προϊόν ή την υπηρεσία τους ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την είσοδό τους σε μια συγκεκριμένη αγορά. Η βελτίωση ενός υπάρχοντος προϊόντος ή υπηρεσίας κατατάσσεται δεύτερη με (36%), ενώ η είσοδος και αξιοποίηση εξειδικευμένων αγορών (niche market) ήταν τρίτη με 33%. Δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένων των ευκαιριών και προοπτικών που υπάρχουν στον κλάδο, το γεγονός, ότι τον μεγαλύτερο ενθουσιασμό για τα προϊόντα τους κατέγραψαν οι επιχειρηματίες από τον χώρο της πληροφορικής και της τεχνολογίας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου