Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Τα φιλόδοξα σχέδια της Duferco για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Τα σχέδια ενός εκ των μνηστήρων της ΟΛΘ, της DufercoParticiption Holding, δεν περιορίζονται στο ΣΕΜΠΟ και στο container terminal. Αποκλειστικές πληροφορίες της Voria.gr - Τι συμβαίνει με τη θυγατρική των Σκοπίων




  Ο όμιλος της Duferco- DufercoParticiption Holding- παλιός γνώριμος και πελάτης του ΟΛΘ-  σχεδιάζει να δημιουργήσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ένα μεγάλο hub φορτίων παράλληλα με ένα μεγάλο logistics center, για τα προϊόντα του Ομίλου αλλά και για φορτία τρίτων που διακινεί παγκοσμίως.
 
Ο παραπάνω στόχος είναι αναμενόμενος για τον γιγαντιαίο Όμιλο που είναι ένας κολοσσός της χαλυβουργίας και των χαλυβουργικών προϊόντων όπως και της εμπορίας των ορυκτών πρώτων υλών.
 
Αυτό που αποτελεί πραγματικά είδηση μεγάλου ενδιαφέροντος, είναι η πληροφορία που έχει αντλήσει η Voria.gr από πολύ καλά ενημερωμένη πηγή, ότι η Duferco βλέπει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τη δημιουργία ενός τουριστικού hub, από το οποίο θα συνδέεται η νοτιοανατολική Ευρώπη με άλλα τουριστικά, ευρωπαϊκά, λιμάνια. 
 
Tα σχέδια της Duferco για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν περιορίζονται στο ΣΕΜΠΟ και το container terminal, όπως πληροφορείται η Voria.gr. O Όμιλος, που ναυλώνει περί τα 1.000 και πλέον πλοία το χρόνο , μέσω της Duferco Shipping,  σκέπτεται να επενδύσει στις υποδομές του ΟΛΘ για τα χύδην φορτία, αλλά και στις υποδομές που αφορούν την τουριστική βιομηχανία.
 
Άλλωστε ο βραχίονας των Logistics, με τη Duferco Logistic έχει στα πλάνα του το άνοιγμα σε Θεσσαλονίκη, στη Mεσσήνη της Σικελίας και στο Πόρτο Μαργκέρα της βόρειας Ιταλίας, με τέρμιναλς ειδικά για χαλυβουργικά.
 
Για τον Όμιλο, που από τα χαλυβουργικά έχει ανοιχτεί με επιτυχία στη ναυτιλία, τα logistics, γενικότερα στο εμπόριο, την ενέργεια με φωτοβολταϊκά και μικρά υδροηλεκτρικά, τα ακίνητα,  το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να αποτελέσει σημαντικό κόμβο σε ένα διεθνές δίκτυο. 
 
Οι γνωρίζοντες δεν συνδέουν την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την ΟΛΘ ΑΕ, με τη θυγατρική Makstil Skopje. Όπως μάλιστα τονίζεται, η κίνηση της Duferco, που διακινεί ετησίως πάνω από 18-20 εκατ. τόνους χαλυβουργικών , δεν μπορεί να εξηγηθεί από τη διακίνηση μόλις 150.000 τόνων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Με άλλα λόγια, όπως τονίσθηκε, «οι λαμαρίνες της Makstil δεν είναι ο λόγος που η Duferco θέλει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ασχέτως των όσων εύχονται φορείς των Σκοπίων».
 

Tα σχέδια  της Duferco, όπως και των υπολοίπων υποψηφίων, θα αποκαλυφθούν στην πορεία, εφ’ όσον ο κολοσσός των 7,7 δις. δολαρίων τζίρου ( στη δύσκολη συγκυρία του 2012), συνεχίσει στο διαγωνισμό και, εφ’ όσον ο διαγωνισμός αυτός καθαυτός έχει συνέχεια. 

της Άννης Καρολίδου
           voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου