Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Μπουρδουκλώνοντας τους κόμβους, «διαψεύδει» το υπουργείο Υποδομών τα διόδια στην Αμφίπολη!!!

Διαψεύδει το υπουργείο Υποδομών ότι μπαίνουν διόδια στην Αμφίπολη, σημειώνοντας όμως «γκάφες» που δείχνουν την βιασύνη και προχειρότητα των «αρμοδίων» να απαντήσουν στα δημοσιεύματα.




 Στην ανακοίνωση το υπουργείο κάνει λόγο για «κόμβο Στρυμωνικού που απέχει 4χλμ. από Αμφίπολη» όταν είναι σε όλους γνωστό ότι ο κόμβος Στρυμωνικού είναι στον κάθετο της Εγνατίας (Θεσσαλονίκης – Σερρών) και δεν έχει καμία σχέση με την Αμφίπολη (απέχει πάνω από 60 χλμ). (δες τον χάρτη) Στην Αμφίπολη κοντά υπάρχουν ο κόμβος Στρυμόνα και ο κόμβος Κερδυλλίων (απέχουν μεταξύ τους λιγότερο απο 2,2 χλμ)!!! Το ρεπορταζ μιλά για σταθμό διοδίων στον κάθετο της Εγνατίας στον κόμβο Στρυμονικού, και για σταθμό διοδίων στην Αμφίπολη (στον κόμβο Στρυμόνα ή στον κόμβο Κερδυλλίων) και μετακίνησή του από τον προγραμματισμένο Σταθμό διοδίων στην Ρεντίνα. Επομένως όσο αναφορά τα διόδια στην Π.Ε. Σερρών που θα δημιουργηθούν παραμένουν τρία (Προμαχώνας, Στρυμονικό και κάπου μεταξύ Ασπροβάλτας και Κερδυλλια). Επιπλέον κάνει λόγο ότι «Ο σταθμός διοδίων θα τοποθετηθεί μεταξύ Ασπροβάλτας και Κερδυλλίων περίπου 20 χιλιόμετρα μακριά από τον κόμβο Στρυμωνικού» όταν η απόσταση κόμβου Ασπροβάλτας-κόμβου Στρυμώνα (αν υποθέσουμε ότι ο συντάκτης μπέρδεψε τους κόμβους) είναι 19,9 χλμ!!!. (δες τον επίσημο χάρτη αποστάσεων της Εγνατίας οδού) Επομένως ο σταθμός διοδίων θα τοποθετηθεί στον κόμβο Ασπροβάλτας (σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου υποδομών, και όχι «ανάμεσα». Κατά τ’ άλλα στην «μνημειώδη» ανακοίνωσή του, μετά από σχετικά δημοσιεύματα, το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων διευκρινίζει: «Οι τρεις ανισόπεδοι κόμβοι από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα στην επίμαχη περιοχή είναι: Ασπροβάλτα, Κερδύλλια, Στρυμωνικό. Η Αμφίπολη απέχει από τον κόμβο Στρυμωνικού τέσσερα χιλιόμετρα. Ο σταθμός διοδίων θα τοποθετηθεί μεταξύ Ασπροβάλτας και Κερδυλλίων περίπου 20 χιλιόμετρα μακριά από τον κόμβο Στρυμωνικού και περίπου 25 από Αμφίπολη. Από τον αρχικό σχεδιασμό μετατοπίζεται ελάχιστα για λόγους καθαρά συγκοινωνιακούς». Οι πομποί θα φέρουν την … αναλογικότητα (!!!) Το ΥΠΟΜΕΔΙ απαντά επίσης στις αιτιάσεις ότι συνιστά υποχώρηση του υπουργείου και κατάργηση της αναλογικότητας, το γεγονός ότι το αναλογικό σύστημα θα ολοκληρωθεί το 2017. «Για να λειτουργήσει η αναλογικότητα χρειάζεται οι οδηγοί να εφοδιασθούν με πομπούς, όπως για παράδειγμα στην Αττική οδό. Χωρίς πομπούς δεν μπορεί να αναγνωρισθεί το όχημα και ο τρόπος συνδρομής του στα διόδια. Πουθενά, κυριολεκτικά πουθενά στον κόσμο δεν δουλεύει διαφορετικά» σημειώνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου. (σ.σ. Οι περιστασιακοί χρήστες του δρόμου θα χρεώνονται μη αναλογικά;;;) Επιπλέον σημειώνεται ότι «οι περισσότεροι νέοι σταθμοί για να κατασκευασθούν χρειάζονται 12-18 μήνες. Στο διάστημα αυτό θα εξοπλισθούν με τα συστήματα αναγνώρισης οχημάτων και θα αποκτήσουν υποδομές για ηλεκτρονικά διόδια. Στο ίδιο διάστημα θα κληθούν οι οδηγοί, χρήστες του αυτοκινητόδρομου να αποκτήσουν πομπούς, ώστε να επωφεληθούν της αναλογικής χρέωσης». Και το υπ. Υποδομών καταλήγει αναφέροντας: «Είναι κατά συνέπεια απολύτως εύλογο και επιστημονικά άρτιο να λέγεται, ότι το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί το σύστημα».

anexartitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου