Από την στιγμή που μπαίνεις στην έκθεση αρχίζεις να μαζεύεις φυλλάδια,
που τα περισσότερα καταλήγουν στους κάδους. Για αυτό το λόγο κάποιοι
εκθέτες τόλμησαν να κάνουν κάποιες κινήσεις, ώστε να φυλλάδια τους να
θέλουν οι ίδιοι οι επισκέπτες να τα πάρουν...
Έξυπνες ιδέες που προκάλεσαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, σκέφτηκαν
μερικοί εκθέτες και κατάφεραν να κάνουν την διαφορά αλλά και να αποδώσει
το marketing της εταιρείας.
Μια εταιρία με συστήματα ασφαλείας αποφάσισε τα διαφημιστικά της να
τα μοιράζουν δυο μαυροντυμένες κοπέλες με γραμμένη την φράση πάνω τους
«θα σου κλείσω το σπίτι». Προφανώς όταν βλέπεις κάτι τέτοιο αμέσως
αναρωτιέσαι τι εννοεί ο ποιήτης... Οι περισσότεροι που πλησίαζαν ήταν
βέβαια άντρες και έλεγαν στις δυο κοπέλες: «Να μου το κλείσεις το
σπίτι». Μερικοί τις έδιναν και τα κλειδιά τους σπιτιού τους για να γίνει
πιο άμεσα.
Απ' ότι καταλαβαίνετε το μυαλό των αντρών πήγαινε αμέσως στο πονηρό,
ενώ οι γυναίκες το έπαιρναν λίγο ανταγωνιστικά, σύμφωνα με τις δυο
κοπέλες. Πάντως η εταιρία κατάφερε αυτό που ήθελε το πετύχει, καθώς
«βοήθησε πολύ αυτή η εμφάνιση για να φύγουν πιο γρήγορα τα φυλλάδια» και
μαθαίναν τελικά ότι με το «θα μου κλείσεις το σπίτι» εννοούσαν ότι θα
τους το ασφαλίσουν και όχι κάτι άλλο...
Το θρυλικό αμάξι των Dukes αναγκάστηκε να φέρει στην έκθεση ζαχαροπλαστείο για τις
διαφημιστικές
ανάγκες. Ένα πιστό αντίγραφο του αμαξίου από την σείρα που άφησε εποχή
και δυο κοπέλες ντυμένες καουμπόισσες αναστάτωσαν το περίπτερο 12.
Η Μαρία και η Εύα είπαν στο
Seleo ότι με αυτό τον τρόπο ο χρόνος περνούσε πιο γρήγορα στο περίπτερο,
αφού όλοι ήθελαν να βγουν φωτογραφία μαζί τους αλλα και να μάθουν για
το αυτοκίνητο. Πάλι σε αυτή την περίπτωση το μεγαλύτερο ενδιαφέρον
έδειξε ο αντρικός πληθυσμός και δικαιολογημένα. «Φυσικά αποδίδει, οι
άντρες κολλάνε και μας ρωτάνε για το αμάξι. Βέβαια υπάρχουν κάποιοι που
κάθονται λίγο περισσότερο, όμως έχουμε την προστασία από την εταιρεία
που επεμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις» δήλωσε η Εύα.
«Εκεί που «πατάνε» όλοι φρένο λόγω κρίσης, εμείς «πατάμε» γκάζι, για
αυτό νοικιάσαμε και αυτό το γρήγορο αμάξι» είπε ο υπεύθυνος της
εταιρείας στο Seleo. H επιλογή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου έγινε
επειδή η εταιρεία ήθελε να μεταδώσει την κουλτούρα και την ιστορία του
αυτοκινήτου, καθώς τότε «ήταν διαφορετικά τα πράγματα και πιο ωραίες οι
εποχές».
Βόλτες έκαναν στην έκθεση όμως και ποτά ενέργειας με πόδια. Νεαρά
παιδιά ντύθηκαν με την συσκευασία ενεργειακού ποτού για να το
διαφημίσουν σε όλο το χώρο της έκθεσης. Οι περισσότεροι σταματούσαν να
τους χαζέψουν αλλά και να τους ρωτήσουν που είναι το περίπτερο τους. Τα
ίδια τα παιδιά λένε, εκτός ότι αποδίδει στην εταιρία αυτό, στους ίδιους
βοήθησε να κάνουν πιο εύκολα καμάκι στις κοπέλες αλλά και να χαρίζουν
γέλιο στους επισκέπτες.
seleo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου