Η Citroen ZX Kit Car, «παιδί» του Χρήστου Κωνσταντίνου,
διέπρεψε στο ντεμπούτο της ξεσηκώνοντας τους δυστυχώς ελάχιστους θεατές
στην ειδική διαδρομή του Ξηρότοπου. Δεύτεροι γενικής, δεύτεροι F2 και
πρώτοι στην C2 οι Δημήτρης Μπατσάρας–Ιωάννα Γεωργάκα με Mitsubishi Lancer Evo VIII,
οι οποίοι προσπάθησαν να επανορθώσουν στα σκέλη 2 & 3 το κακό
ξεκίνημα, χωρίς όμως να τα καταφέρουν. Τρίτοι γενικής και πρώτοι στην C5
τερμάτισαν μετά από τετακε στο 2ο σκέλος οι ταχύτατοι Αλέξανδρος Δημητρίου–Βαγγέλης Δημητρίου με Peugeot 106 S16.
–
Τέταρτοι γενικής και δεύτεροι στην C2, κάνοντας φέτος έναν από τους πιο γρήγορους αγώνες τους, τερμάτισαν οι Νίκος Σωτηριάδης–Δημήτρης Καραγκούνης. Σε πρόγραμμα εκμάθησης και ανακάλυψης των ορίων κινήθηκαν οι Νίκος Βάτσος–Μαρία Κυρλαγκίτση με Renault Clio R3
τερματίζοντας στην πέμπτη θέση γενικής, την τρίτη στην F2 και την
δεύτερη θέση στην C3. Με ποινή 10 δευτερολέπτων, ένα τετακε και δύο
μικρό-εξόδους τερμάτισαν οι Νίκος Παυλίδης–Γιώργος Αγγουράς την Citroen DS3 R3T στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη θέση στην κατηγορία C3 .
Τα αδέρφια Σίμος και Χρήστος Θεοφανίδης
αν και οδήγησαν εντυπωσιακά αυτό δεν αποτυπώθηκε στα χρονόμετρα και
έτσι τερμάτισαν το Citroen Saxo VTS στην έβδομη θέση γενικής και την
δεύτερη θέση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία C5. Τρίτοι στην
κατηγορία C2 και όγδοοι γενικής οι Διονύσης Μαυροδής–Βασίλης Σούστας με το αδύναμο Subaru Impreza. Οι Αλέξανδρος Δήμος–Θάνος Ντίτορας τερμάτισαν το «διαβολικό» Citroen Saxo VTS στην ένατη θέση γενικής με τους Μίλτο Αγγλόπουλο–Οδυσσεά Παπαδημητρίου και Citroen C2/R2 να ακολουθούν κλείνοντας την δεκάδα γενικής. Στις θέσεις 11,12 και 13 τερμάτισαν αντίστοιχα οι νεαροί Σπύρος Κίτσος–Κώστας Παναγόπουλος με Peugeot 106 S16, Γιώργος Μπακιρτζόπουλος–Στέλιος Θωμόπουλος με Peugeot 206 RC και Σάββας Οροϊλίδης–Χρήστος Σακελλαρίου με Citroen Saxo.
Στην τελευταία θέση τερμάτισαν με το ζόρι την «λαβωμένη» από τουρμπίνα Lancia Integrale οι «Πορτοκάλης»-Κώστας Ουζούνης. Τον αγώνα εγκατέλειψαν μετά το πρώτο σκέλος οι Γιάννης Βαλαβάνης–Σωτήρης Καπάρας με Honda Civic Type R, ενώ οι Γιάννης Ξανθόπουλος–Δημήτρης Ζωίδης με Alfa Romeo SUD αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη στα τελειώματα του 3ου σκέλους.
Κοιτάζοντας
τους τρεις αγώνες του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος που διεξήχθησαν μπορούμε
να συμπεράνουμε με ασφάλεια πως έχουν τρία κοινά στοιχεία. Οι θεατές
λιγοστεύουν και για αυτό φταίει το προϊόν και όχι η κρίση, οι συμμετοχές
δεν φαίνεται να υπερβαίνουν τις 20 όσο οικονομικά «ελκυστικός» και αν
είναι ο αγώνας και τέλος τον θεσμό στηρίζουν κυρίως πληρώματα-αθλητές
μέλη του Α.Ο.Θ.
Πηγη: http://www.4troxoi.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου