Ειδικότερα, μέσα από το περιβάλλον της εφαρμογής ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε προκράτηση ξαπλώστρας σε δημοφιλείς οργανωμένες παραλίες στην Ελλάδα, αποκτώντας έτσι άμεση πρόσβαση σε παραλίες της Αθήνας, της Μυκόνου, της Κέρκυρας και άλλους προορισμούς της Ελλάδας.
Όπως τονίζεται από τη Marketing Greece, στόχος της είναι η αξιοποίηση του digital περιβάλλοντος με τη σύμπραξη εταιρειών και φορέων για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Στο πλαίσιο αυτό προσκαλεί το κοινό να απολαύσει την ευρηματικότητα της εφαρμογής Plazz.
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου