Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Ολλανδία: Παραδέχεται την ήττα του ο Βίλντερς

http://www.naftemporiki.gr/fu/p/1214768/638/399/0x00000000011b09da/2/gkert-bilnters.jpg
«Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί. Υπονοεί ότι υπάρχουν καλοί και κακοί λαϊκιστές. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου λαϊκιστή, αλλά υπονοεί ότι είμαι κακός λαϊκιστής και κάποιου είδους ναζιστής», είπε ο  Γκέερτ Βίλντερς αναφερόμενος στις δηλώσεις του  Μαρκ Ρούτε. 




Τον Ολλανδό πρωθυπουργό, Μαρκ Ρούτε, συνεχάρη ο ηγέτης του ακροδεξιού Κόμματος για την Ελευθερία PVV Γκέερτ Βίλντερς, για τη νίκη του πρώτου στις χθεσινές εκλογές, προαναγγέλλοντας παράλληλα ότι θα ασκήσει έντονη αντιπολιτευτική δράση στη βουλή εάν δεν συμμετάσχει σε κυβερνητικό συνασπισμό.
«Θα προτιμούσα να είμαι το μεγαλύτερο κόμμα», δήλωσε ο Βίλντερς σε δημοσιογράφους έξω από το γραφείο του στη βουλή. Πρόσθεσε ωστόσο ότι το κόμμα του κέρδισε έδρες και αυτό το αποτέλεσμα, όπως είπε, «μας κάνει περήφανους». Ακόμα και εκτός κυβέρνησης η επιρροή του κόμματος στην ολλανδική πολιτική σκηνή είναι τεράστια, πρόσθεσε.

Ο ηγέτης του PVV εξέφρασε επίσης την απορία του για τη δήλωση του Ρούτε ότι οι Ολλανδοί ψηφοφόροι είπαν όχι στους «λάθος είδους λαϊκιστές». «Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί. Υπονοεί ότι υπάρχουν καλοί και κακοί λαϊκιστές. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου λαϊκιστή, αλλά υπονοεί ότι είμαι κακός λαϊκιστής και κάποιου είδους ναζιστής», είπε.

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου