Παράλληλα, ο κ. Μαυραγάνης συμπλήρωσε
ότι αυτό θα επιτευχθεί ώστε να είναι αποτρεπτικά το ίδιο, είτε κάποιος
είναι άνεργος είτε έχει μεγάλα εισοδήματα.
Ειδικότερα, με αφορμή το πρόσφατο
τραγικό δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη όχημα που κινείτο με εξαιρετικά
μεγάλη ταχύτητα, ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε στις κινήσεις που γίνονται
από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στον τομέα της οδικής ασφάλειας.
Αναλογικό με το εισόδημα το πρόστιμο
Η μία αφορά την αναλογικοποίηση των
προστίμων σε σχέση με το εισόδημα, όπως ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης «είναι
προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να
συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ. Τα ίδια ακριβώς ποσά για
κάποιον με εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ είναι ασήμαντα ... Όλοι πρέπει
να συνετίζονται από τα πρόστιμα, αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά και να
λειτουργούν αποτρεπτικά.
Έχουμε προτείνει μία συγκεκριμένη
διαδικασία στην Επιτροπή, περιμένουμε τις απόψεις τους, είδαμε θετική
ανταπόκριση από το Κοινοβούλιο».
Κοινωνική εργασία υποστήριξης των θυμάτων για τους παραβάτες
Η δεύτερη αφορά την εισαγωγή, επεσήμανε ο
υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών λέγοντας ότι «εναλλακτικά ή
υποχρεωτικά, ως ποινή, στις περιπτώσεις που προκαλούνται δυστυχήματα που
έχουν ως συνέπεια και τραυματισμό, η υποχρεωτική συμμετοχή σε
προγράμματα εξυπηρέτησης των ανθρώπων που έχουν υποστεί κακώσεις
σωματικές, βλάβες ή μόνιμες αναπηρίες, από τροχαία, των ατόμων που είχαν
συμμετοχή σε αυτά.
Να είναι μία μορφή κοινωνικής ποινής
βαθιά ανθρωπιστική και συνειδησιακή που επαναφέρει τον άνθρωπο εκεί που
πρέπει, να συνειδητοποιεί ότι αυτό το οποίο κάνει, να βλάπτει μία
ανθρώπινη ζωή είτε με διαρκή, είτε με προσωρινό χαρακτήρα, είναι εντελώς
έξω από την ανθρώπινη φύση. Έχουμε συμμετοχή και συνεργασία με όλες τις
επιτροπές και τις αστικές μη κερδοσκοπικές δομές που δραστηριοποιούνται
στην πρόληψη και την καταστολή των τροχαίων».
enoikonomia.gr
seleo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου