Χρειάστηκε να αποκοπούν το τρίτο και τέταρτο βαγόνι ώστε το τρενάκι
του Πηλίου να συνεχίσει το ταξίδι του για τις Μηλιές. Οι επιβάτες
επέστρεψαν μετά την εκδρομή τους στο σταθμό των Κ. Λεχωνίων με λεωφορεία
του υπεραστικού ΚΤΕΛ καθώς δεν είχε ακόμη αποκατασταθεί η ζημιά.
Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας, Φιλάρετος Κανταρτζόγλου, το τρένο ξεκίνησε από το σταθμό των Μηλεών στις 10 π.μ. και στις 10:30 εκτροχιάστηκε το τρίτο βαγόνι την ώρα που το τραίνο κινούνταν με έξι χιλιόμετρα την ώρα, καθώς στη γραμμή εκτελούνταν έργα εκσυγχρονισμού της.
Οι επιβάτες ανησύχησαν καθώς το τράνταγμα ήταν ιδιαίτερα έντονο ενώ ο μηχανοδηγός, χρειάστηκε να προχωρήσει για κάποια μέτρα το τρένο, έως ότου αντιληφθεί τι συνέβαινε. Αμέσως το τρένο σταμάτησε και ο κ. Φιλάρετος μαζί με τη συνοδό της αμαξοστοιχίας Βασιλική Πράπα αλλά και το μηχανοδηγό προχώρησαν στην αποκόλληση του τρίτου και τέταρτου βαγονιού. Οι επιβάτες επιβιβάστηκαν όλοι στα δύο πρώτα βαγόνια, 40 άτομα στο καθένα (32 στις θέσεις και οι υπόλοιποι όρθιοι) και το τραίνο μετά από 20 λεπτά συνέχισε το ταξίδι τους προς τις Μηλιές.
«Κανείς δεν κινδύνευσε και όλοι ήταν συνεργάσιμοι. Φθάνοντας στις Μηλιές αποβιβάστηκαν και έκαναν την περιήγησή τους.
Για την δική τους ασφάλεια πήρα εντολή από την υπηρεσία να επιστρέψουν όλοι με δύο υπεραστικά λεωφορεία του ΚΤΕΛ που ναυλώθηκαν. Το πρώτο αναχώρησε στις 3μ.μ. από τη διασταύρωση του κεντρικού δρόμου προς τις Μηλιές με αυτόν του σταθμού και το δεύτερο στις 3:30μ.μ. Οι επιβάτες χρειάστηκε να περπατήσουν περίπου 800 μέτρα για να φθάσουν στη διασταύρωση από το σταθμό» ανέφερε ο κ. Κανταρντζόγλου.
thousandnews.gr
Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας, Φιλάρετος Κανταρτζόγλου, το τρένο ξεκίνησε από το σταθμό των Μηλεών στις 10 π.μ. και στις 10:30 εκτροχιάστηκε το τρίτο βαγόνι την ώρα που το τραίνο κινούνταν με έξι χιλιόμετρα την ώρα, καθώς στη γραμμή εκτελούνταν έργα εκσυγχρονισμού της.
Οι επιβάτες ανησύχησαν καθώς το τράνταγμα ήταν ιδιαίτερα έντονο ενώ ο μηχανοδηγός, χρειάστηκε να προχωρήσει για κάποια μέτρα το τρένο, έως ότου αντιληφθεί τι συνέβαινε. Αμέσως το τρένο σταμάτησε και ο κ. Φιλάρετος μαζί με τη συνοδό της αμαξοστοιχίας Βασιλική Πράπα αλλά και το μηχανοδηγό προχώρησαν στην αποκόλληση του τρίτου και τέταρτου βαγονιού. Οι επιβάτες επιβιβάστηκαν όλοι στα δύο πρώτα βαγόνια, 40 άτομα στο καθένα (32 στις θέσεις και οι υπόλοιποι όρθιοι) και το τραίνο μετά από 20 λεπτά συνέχισε το ταξίδι τους προς τις Μηλιές.
«Κανείς δεν κινδύνευσε και όλοι ήταν συνεργάσιμοι. Φθάνοντας στις Μηλιές αποβιβάστηκαν και έκαναν την περιήγησή τους.
Για την δική τους ασφάλεια πήρα εντολή από την υπηρεσία να επιστρέψουν όλοι με δύο υπεραστικά λεωφορεία του ΚΤΕΛ που ναυλώθηκαν. Το πρώτο αναχώρησε στις 3μ.μ. από τη διασταύρωση του κεντρικού δρόμου προς τις Μηλιές με αυτόν του σταθμού και το δεύτερο στις 3:30μ.μ. Οι επιβάτες χρειάστηκε να περπατήσουν περίπου 800 μέτρα για να φθάσουν στη διασταύρωση από το σταθμό» ανέφερε ο κ. Κανταρντζόγλου.
thousandnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου