Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Στο Hall of Fame ο Νίκος Γκάλης!

http://www.rthess.gr/photos/galiss.jpg
Στο πάνθεον του παγκοσμίου μπάσκετ ανήκει και τυπικά ο Νίκος Γκάλης, καθώς, όπως ανακοινώθηκε, ο μεγαλύτερος Έλληνας μπασκετμπολίστας εντάχθηκε στο Hall of Fame.




 Ο Νίκος Γκάλης επιλέχθηκε για πρώτη φορά μεταξύ των υποψήφιων το 2013 και χθες έγινε ο πρώτος Έλληνας μπασκετμπολίστας που μπήκε στο Hall of Fame του αθλήματος.
«Γνωστός για την σπουδαία ικανότητά του να σκοράρει και ως ο σπουδαιότερος καλαθοσφαιριστής στην ιστορία του ελληνικού μπάσκετ, καλωσορίζουμε τον θρύλο του Άρη, Νίκο Γκάλη», αναφέρει το σχετικό tweet του Ινστιτούτου.
«Το να ανήκω στην "Αίθουσα της Δόξας" του Μπάσκετ είναι ύψιστη τιμή. Το να βρίσκομαι στις καρδιές του κόσμου είναι η μεγαλύτερη χαρά. Ευχαριστώ όλους αυτούς που βρέθηκαν στο πλάι μου στο ταξίδι της καριέρας μου και τους νιώθω δίπλα μου μέχρι και σήμερα. 
Η ένταξή μου στο Hall of Fame αποτελεί ένα παιδικό όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Η αγάπη του κόσμου είναι η πραγματικότητα που μοιάζει με όνειρο» έγραψε Facebook ο Έλληνας θρύλος του μπάσκετ ενώ στο Twitter ανέβασε μία φωτογραφια της βράβευσής του με τη λεζάντα: "Ύψιστη τιμή σε μια από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου. Είμαι ευγνώμων".

rthess.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου