Πρώτα από τι φαίνεται ούτε καν γνωρίζουν πόσοι είναι ακριβώς, και δεύτερον , μέχρι τις 7500 θέσεις που ανακοινώναν πριν την έναρξη του έργου υπάρχει ένα χάσμα, μεγάλο.
Η Κοινοπραξία λοιπόν έχοντας μπροστά της μια κυβέρνηση και μια τοπική αυτοδιοίκηση που έχουν πλήρη άγνοια του τι συμβαίνει στο έργο, πουλάει ότι της βολεύει για να συνεχίσει το έργο της, και ποιο είναι αυτό, να βάλει όλους τους σωλήνες χωρίς να δώσει κανένα ανταποδοτικό στις τοπικές κοινωνίες.
Έχει γραφτεί και άλλη φορά, τα Ανταποδοτικά μπορούν κυριολετικά να τελειώσουν το έργο, αφού η χρηματοδότηση του από την EBRD εξαρτάται άμεσα από τις διαδικασίες με τις οποίες δίνονται τα ανταποδοτικά.
Μέχρι σήμερα οι διαδιακασίες δεν είναι αυτές που θα έπρεπε να ακολουθηθούν αφού τοπικές επιροπές και προτάσεις των Δήμων δεν έχουν προχωρήσει σύμφωνα με όσα αναφέρθηκα σε εμάς.Διαβάστε πως η Καβάλα μπορεί να σταματήσει τον TAP
Να σημειώσουμε ότι η Κοινοπραξία ποτέ δεν μας έχει απαντήσει σε ερωτήματα η οποία απαντά στο ίδιο e-mail που στέλνουμε τις ερωτήσεις με Δελτία Τύπου
Αναλυτικά το δελτίο της Κοινοπραξίας με τις θέσεις που δεν ξέρει πόσες είναι ακριβώς αλλά περίπου
Ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG) ανακοινώνει ότι η κατασκευή στην Ελλάδα, τη μεγαλύτερη γεωγραφική περιοχή που καλύπτει ο αγωγός, συνεχίζεται βάσει χρονοδιαγράμματος, στόχων, και προϋπολογισμού. Χάρη στις προσπάθειες περισσότερων από 3.000 ανθρώπων που απασχολούνται στο έργο, δεκατρείς μήνες μετά την Τελετή Εγκαινίων οι εργασίες έχουν προχωρήσει σημαντικά στις δύο από τις τρεις Περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας που θα διασχίσει ο αγωγός: την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη και την Κεντρική Μακεδονία.
Στα τέλη Μαΐου 2017, από το σύνολο των περίπου 550 χλμ. αγωγού που θα κατασκευαστούν σε ελληνικό έδαφος, οι ανάδοχοι εργολήπτες του ΤΑΡ έχουν ήδη:
- παραλάβει περισσότερο από το 66% των 32.000 σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν στην κατασκευή του ελληνικού τμήματος του αγωγού∙
- καθαρίσει και διαμορφώσει σχεδόν 300 χλμ. της όδευσης∙
- ενώσει 272 χλμ. αγωγού∙ και
- συγκολλήσει περίπου 250 χλμ.
- 196 χλμ. τάφρου έχουν διανοιχθεί∙
- σε 172 χλμ. ο αγωγός έχει τοποθετηθεί εντός της τάφρου∙
- σε 151 χλμ. έχει καλυφθεί με χώμα∙ και
- 64,5 χλμ. γης βρίσκονται στη φάση αποκατάστασης.
Με την πρόοδο των εργασιών, γίνονται προοδευτικά εμφανή και τα άμεσα οφέλη που οι τοπικές φιλοξενούσες κοινότητες, αλλά και η χώρα συνολικά, αποκομίζουν χάρη στην κατασκευή του ΤΑΡ:
- 2 από τις 5 εταιρείες-αναδόχους Μελέτης, Προμήθειας και Κατασκευής που εργάζονται για λογαριασμό του ΤΑΡ είναι ελληνικές, και συγκεκριμένα η ΤΕΡΝΑ Α.Ε. σε κοινοπραξία με την Renco S.p.A και η J&P ΑΒΑΞ σε συνεργασία με την Bonatti S.p.A., ενώ την ΑΚΤΩΡ έχει επιλέξει ως υπεργολάβο της η ανάδοχος εταιρεία Spiecapag. Επίσης, ο TAP έχει αναθέσει μία από τις μεγάλες του συμβάσεις στη ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ για προμήθεια σωληναγωγών.
- Για την υλοποίηση του έργου, ο ΤΑΡ συνεργάζεται με πολλές εγχώριες επιχειρήσεις επενδύοντας εκατομμύρια για αγαθά και υπηρεσίες. Συνολικά, 176 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν ήδη συμβάλει στην υλοποίηση του έργου – αποκομίζοντας τόσο οικονομικά οφέλη, όσο και πολύτιμη τεχνογνωσία.
- 30 προγράμματα που υποστηρίζουν την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στις τοπικές κοινωνίες κατά μήκος της όδευσης του αγωγού∙
- 6 προγράμματα που ενισχύουν τα μέσα βιοπορισμού για τους κατοίκους των περιοχών αυτών∙
- 6 προγράμματα που καθιστούν εφικτή τη βελτίωση δεξιοτήτων και ικανοτήτων μέσω εκπαίδευσης και επιμόρφωσης∙ και
- 5 προγράμματα που συμβάλλουν στη βελτίωση της περιβαλλοντικής διαχείρισης.
serrespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου