Ταυτόχρονα, όπως αναφέρει το capital.gr, ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Ευαγ. Λαμπάκης έχει ξεκινήσει τη διαδικασία προσφυγής στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της κατασκευής νέων σταθμών διοδίων.
Σήμερα στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν οκτώ σταθμοί, ενώ, σύμφωνα με όσα ανέφερε, πρόσφατα, ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, Απ. Αντωνούδης, οι 20 πλευρικοί σταθμοί δεν θα είναι δυνατόν να λειτουργήσουν πριν από το 2018. Και αυτό επειδή μόνο για την εκπόνηση των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων απαιτούνται περίπου οκτώ μήνες, ενώ οι απαλλοτριώσεις δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί.
Πάντως, το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την έναρξη λειτουργίας:
Στις 31 Αυγούστου των μετωπικών σταθμών Παμβώτιδας (77ο χλμ.), Μέστης (580ο χλμ.), Ιεροπηγής (62ο χλμ. κάθετου άξονα Ιεροπηγής - Κρυσταλλοπηγής) και Ευζώνων (70ό χλμ. κάθετου άξονα Χαλάστρας – Ευζώνων).
Στις 10 Οκτωβρίου των σταθμών Θεσσαλονίκης (322ο χλμ.), Ασπροβάλτας (396ο χλμ.), Καβάλας (476ο χλμ.) και Στρυμονικού (45ο χλμ. κάθετου άξονα Λαγκαδά – Προμαχώνα).4
Την 1η Νοεμβρίου των μετωπικών σταθμών Σιάτιστας (186ο χλμ.) και Αρδάνιου (648ο χλμ.) και όλων των πλευρικών σταθμων.
Το κόστος της διαδρομής Ιωάννινα-Αλεξανδρούπολη, σήμερα ανέρχεται σε 18 ευρώ (0,03 ευρώ / χλμ) και θα αυξηθεί σε 33,5 ευρώ (0,05 ευρώ / χλμ) μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης των σταθμών.
Σχετικά με την ιδιωτικοποίηση προβλέπεται η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών τον Νοέμβριο του 2017, ενώ μένει να αποσαφηνιστεί σειρά ζητημάτων, όπως η διάρκεια της περιόδου παραχώρησης, αλλά και ποιος θα αναλάβει την αποπληρωμή του δανείου της Εγνατίας Οδού.
thousandnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου