Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 90 εκατ. ευρώ και η κατασκευή του πιθανόν να είναι αποτέλεσμα συγχρηματοδότησης από την ΕτΕΠ και το «πακέτο Γιούνκερ», από δανεισμό των ΚΤΕΛ, κι από την κοινοπραξία εταιρειών που θα αναλάβουν την κατασκευή του. Η κατακσευή του ωστόσο κρίνεται απαραίτητη αφού οι δύο υπάρχοντες σταθμοί ΚΤΕΛ της πρωτεύουσας, έχουν ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους. επιπλέον με την δημιουργία του στη συγκεκριμένη τοποθεσία αναμένεται να αποσυμφωρηθούν οι κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας.
Ο διαγωνισμός για το νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων που θα κατασκευαστεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, θα βγει στον αέρα εντός του 2017 ενώη ολοκλήρωσή του δεν αναμένεται πριν από το 2020. Oι ετήσιες δαπάνες συντήρησης και λειτουργίας θα αγγίζουν τα 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα ετήσια έσοδα αναμένεται να φτάνουν τα 16 εκατ. ευρώ. Όσο για τα μισθώματα εμπορικών χρήσεων θα κυμαίνονται από 2,8 έως 4,9 εκατ. ευρώ,. Έσοδα αναμένονται κι από τον χώρο στάθμευσης αναμένονται γύρω στα 0,4 εκατ. ευρώ ετησίως.

https://www.reader.gr/sites/default/files/styles/galleries/public/ktel-elaiwna4-768x454.jpg?itok=uXZDlxr0

https://www.reader.gr/sites/default/files/ktel-elaiwna2-768x328.jpg

https://www.reader.gr/sites/default/files/styles/galleries/public/elaiwnas-1-768x348.jpg?itok=jiNQb6-2

reader.gr