Αναφερόμενος στον νέο Κώδικα Οδικής
Κυκλοφορίας ο κ. Μαυραγάνης τόνισε ότι το υπουργείο προωθεί κάποιες
διατάξεις, οι οποίες θα μπορούσαν να συνεισφέρουν στην περαιτέρω μείωση
των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σχετικά με
το νομοσχέδιο για την αλλαγή του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης των
υποψηφίων οδηγών σημείωσε ότι είναι έτοιμο κατά τα 2/3, διευκρινίζοντας
ότι κινείται στην κατεύθυνση της ψηφιοποίησης των εξετάσεων.
"Θέλουμε να είναι απομακρυσμένος ο
εξεταστής από το όχημα στο οποίο διεξάγεται η εξέταση, να μην έρχεται σε
επαφή με τον δάσκαλο και τον εξεταζόμενο και να δίνει παραγγέλματα μέσω
ψηφιακού συστήματος 4G ή 5G, το οποίο θα έχει κάμερα και ήχο μέσα στο
αυτοκίνητο, θα βλέπει και θα παρακολουθεί, θα δίνει παραγγέλματα και θα
καταγράφει.
Ένα τμήμα επιθεωρητών θα κάνει δειγματοληπτικό έλεγχο όλων
των εξετάσεων. Κρίσιμο είναι ότι θα κάνουμε ουσιαστικά τυχαία επιλογή
μέσα από ένα ηλεκτρονικό σύστημα -κάθε μέρα θα αλλάζει αυτό- των πόλεων,
που θα διεξάγουν τις εξετάσεις σε άλλες πόλεις. Οι εξεταστές θα είναι
στα monitors, δε θα ξέρει κανείς ποιος τον εξετάζει" εξήγησε.
Ερωτηθείς εάν εξετάζεται αλλαγή των
ηλικιακών ορίων για τους νέους οδηγούς ανέφερε πως μελετάται το
ενδεχόμενο να προβλεφθεί ο θεσμός του δόκιμου οδηγού, που για να οδηγεί
θα πρέπει να έχει δίπλα του έναν ενήλικα με δίπλωμα τουλάχιστον 5 ετών.
seleo.gr
Δόκιμος Έφεδρος Οδηγός !!! μάλλον πάει σύνεφο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΑ… και μετά θα δηλώσει μονιμότητα!
Διαγραφή