Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Στην «Άκτωρ» η συντήρηση της Εγνατίας και τα νέα διόδια της Καβάλας

Η μειοδότρια εταιρεία κατέθεσε προσφορές με εκπτώσεις που πλησιάζουν το 60% και ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος για τα έργα στον αυτοκινητόδρομο 



Κατακυρώθηκαν στην τεχνική εταιρεία «ΑΚΤΩΡ» και οι δύο συμβάσεις της Εγνατίας Οδού ΑΕ για τη λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, τόσο στον ανατολικό τομέα, όσο και στο δυτικό. Αυτό συνεπάγεται πως η εταιρία συμφερόντων Μπόμπολα αναλαμβάνει τα έργα βελτίωσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας και στο κομμάτι που αφορά την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και έως την Ροδόπη.
Επίσης μέσα στην σύμβαση όπως γράφει η Ναυτεμπορική περιέχεται και η η κατασκευή του σταθμού διοδίων στην Καβάλα, του μετωπικού σταθμού διοδίων Αρδανίου και δώδεκα πλευρικών σταθμών.

Αναλυτικά οι δύο διαγωνισμοί

Η Άκτωρ είναι η ανάδοχος εταιρεία των δύο «δίδυμων» διαγωνισμών της Εγνατίας Οδού, για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου μέχρι το 2020 και την κατασκευή διοδίων στον ανατολικό και στο δυτικό τομέα, προσφέροντας έκπτωση που και στις δύο περιπτώσεις πλησίασε το 60% επί αρχικού προϋπολογισμού συνολικά σχεδόν 145 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την προκήρυξη του πρώτου διαγωνισμού, η Άκτωρ αναλαμβάνει τη συντήρηση και λειτουργία του Ανατολικού Τομέα της Εγνατίας Οδού (από Α/Κ 17 Κλειδίου μέχρι πριν από το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 368,7 χλμ.) και των Καθέτων Αξόνων Α1 (Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας – Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων) και Α23 (Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα). Προβλέπεται η κατασκευή του σταθμού διοδίων στην Καβάλα, του μετωπικού σταθμού διοδίων Αρδανίου και δώδεκα πλευρικών σταθμών. Η εκτιμώμενη αξία χωρίς ΦΠΑ του βασικού έργου φθάνει τα 49,455 εκατ. ευρώ, οι προαιρέσεις φθάνουν τα 24,374 εκατ. ευρώ και η συνολική αξία τα 73,829 εκατ. ευρώ, με τη μέση έκπτωση να είναι 58,84%.
Ο δεύτερος διαγωνισμός προβλέπει τη λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητοδρόμου στον Δυτικό Τομέα και στους Κάθετους Άξονες Α29 και Α25, καθώς και Κατασκευή Σταθμών Διοδίων. Η εκτιμώμενη συνολική αξία του βασικού έργου χωρίς ΦΠΑ είναι 47,450 εκατ. ευρώ, οι προαιρέσεις φθάνουν τα 23,266 εκατ. ευρώ και συνολική αξία τα 70,716 εκατ. ευρώ, με τη μέση έκπτωση να είναι 59,80%.

Συγκεκριμένα, το βασικό έργο περιλαμβάνει τη συντήρηση του τμήματος της Εγνατίας Οδού από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου, μήκους περίπου 289 χλμ., του Κάθετου Άξονα Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά – Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής (συνολικού μήκους περίπου 69,2 χλμ.) και του Κάθετου Άξονα «Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα» (συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.). Στους νέους σταθμούς διοδίων περιλαμβάνεται ο μετωπικός σταθμός Σιάτιστας και 8 πλευρικοί σταθμοί, ο ένας από τους οποίους βρίσκεται στον κάθετο άξονα Χαλάστρας – Ευζώνων.

kavalapost.gr

Σημ. Η Άκτωρ του Μπόμπολα; 
Η εταιρία που δρούσε στα Σκόπια και είχε Κυβερνητική εμπλοκή, για το σκάνδαλο του αυτοκινητόδρομου Ντέμιρ Κάπια-Σμόκβιτσα, καταγγελίες της τότε αντιπολίτευσης (νυν Κυβέρνηση) με συμπαραστάτες από την Ελλάδα τον ΣΥΡΙΖΑ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου