Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

Τέλη κυκλοφορίας 2020 για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες

Τα ποσά τελών κυκλοφορίας 2020 που θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων ανάλογα με το έτος ταξινόμησης και τον κυλινδρισμό




ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000
Κατηγορία
Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)

Α’
Έως 300
22
Β’
301-785
55
Γ’
786-1.071
120
Δ’
1.072-1.357
135
Ε’
1.358-1.548
225
ΣΤ’
1.549-1.738
250
Ζ’
1.739-1.928
280
Η’
1.929-2.357
615
Θ’
2.358-3.000
820
Γ
3.001-4.000
1.025
Κ’
4.001 και άνω
1.230

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005
Κατηγορία
Κυλινδρισμός κινητήρα
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α’
Έως 300
22
Β’
301-785
55
Γ’
786-1.071
120
Δ’
1.072-1.357
135
Ε’
1.358-1.548
240
ΣΤ’
1.549-1.738
265
Ζ’
1.739-1.928
300
Η’
1.929-2.357
630
Θ’
2.358-3.000
840
I’
3.001-4.000
1.050
Κ’
4.001 και άνω
1.260
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετά
Κατηγορία
Κυλινδρισμός κινητήρα
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α’
Έως 300
22
Β’
301-785
55
Γ’
786-1.071
120
Δ’
1.072-1.357
135
Ε’
1.358-1.548
255
ΣΤ’
1.549-1.738
280
Ζ’
1.739-1.928
320
Η’
1.929-2.357
690
Θ’
2.358-3.000
920
I’
3.001-4.000
1.150
Κ’
4.001 και άνω
1.380
β) Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).

Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:

ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ. C02 ανα χιλιόμετρο)
ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ C02 (σε ευρώ)
0-90
0
91-100
0,90
101-120
0,98
121-140
1,20
141-160
1,85
161-180
2,45
181-200
2,78
201-250
3,05
Άνω των 251
3,72
Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα):
140 Ευρώ
Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.»
2. Το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης ζ’ της περίπτωσης Α’ της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), αντικαθίσταται, ως εξής:
«Ειδικά, υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων»
3. Η παράγραφος 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), τροποποιείται, ως εξής:
Στο πρώτο και στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.
Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια, ως εξής:
«Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων».
Στο έκτο και στο έβδομο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.
Στο τέλος του έβδομου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια ως εξής:
«Οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.».
4. Η παράγραφος 3 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α 152), αντικαθίσταται, ως εξής:
«Οι διατάξεις των προηγουμένων παραγράφων ισχύουν για τα Τέλη κυκλοφορίας έτους 2016 και επομένων.»
5. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος άρθρου παύει να ισχύει κάθε διάταξη νόμου που ρυθμίζει διαφορετικά τα εν λόγω θέματα.
Η εφαρμογή του TAXISNET για Εκτύπωση Τελών Κυκλοφορίας Αυτοκινήτων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου