Στη διαγραφή του ονόματος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών από τα Δίπτυχά της θα
προχωρήσει η Εκκλησία της Ρωσίας εαν ο κ. Ιερώνυμος μνημονεύσει τον
Κιέβου Επιφάνιο.
Σύμφωνα με το επίσημο ανακοινωθέν, η ρωσική Σύνοδος διαφωνεί με την τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου ότι «η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας πάντα παρέμεινε στην κανονική εκκλησιαστική δικαιοδοσία της Μητέρας Εκκλησίας – Οικουμενικού Πατριαρχείου».
Σύμφωνα με το επίσημο ανακοινωθέν, η ρωσική Σύνοδος διαφωνεί με την τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου ότι «η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας πάντα παρέμεινε στην κανονική εκκλησιαστική δικαιοδοσία της Μητέρας Εκκλησίας – Οικουμενικού Πατριαρχείου».
Επίσης
ο Πατριάρχης Κύριλλος δεν συμφωνεί με την αναφορά του Αρχιεπισκόπου
στην απουσία της ρωσικής Εκκλησίας από την Κρήτη λέγοντας πως: «Η δήλωση
του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ότι
«λόγω της απουσίας του Πατριαρχείου Μόσχας» από τη Σύνοδο της Κρήτης το
2016 «δεν υπήρξε ευκαιρία να συζητήσουμε το θέμα της χορήγησης
αυτοκεφάλου».
Στην πραγματικότητα, το θέμα του αυτοκεφάλου εξαιρέθηκε από την ατζέντα της Συνόδου πολύ νωρίτερα, κατόπιν επιμονής του Πατριάρχη Βαρθολομαίου».
Ο Ρώσος Πατριάρχης κατηγορεί εμμέσως πλην σαφώς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ότι ακολούθησε πλήρως την γραμμή της Κωνσταντινούπολης και πως αγνόησε τις εκκλήσεις των 9 μητροπολιτών που είχαν διφορετική άποψη, τους οποίους ανέφερε ονομαστικά.
Στην πραγματικότητα, το θέμα του αυτοκεφάλου εξαιρέθηκε από την ατζέντα της Συνόδου πολύ νωρίτερα, κατόπιν επιμονής του Πατριάρχη Βαρθολομαίου».
Ο Ρώσος Πατριάρχης κατηγορεί εμμέσως πλην σαφώς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ότι ακολούθησε πλήρως την γραμμή της Κωνσταντινούπολης και πως αγνόησε τις εκκλήσεις των 9 μητροπολιτών που είχαν διφορετική άποψη, τους οποίους ανέφερε ονομαστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου