Αντιπαράθεση έχει ξεσπάσει ανάμεσα στις εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ και Coca Cola,
...αναφορικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της τελευταίας σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Μάλιστα, οι Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ απέστειλαν εξώδικη διαμαρτυρία στο υπουργείο Πολιτισμού για την υπόθεση.
Όπως επισημαίνεται σε κοινή ανακοίνωση των τριών εταιρειών, «το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε τις εταιρείες μέλη της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΕΨΑ, Λουξ και Βίκος, οι οποίες απέδειξαν περίτρανα την απτή εφαρμογή του αρχαίου ρητού “η ισχύς εν τη ενώσει”, δίνοντας διορία 30 εργάσιμων ημερών στην Coca Cola για να αποσύρει από τη διαφημιστική της καμπάνια, την παρουσία των εθνικών συμβόλων όχι μόνο από τις συλλεκτικές συσκευασίες της, αλλά και από το σύνολο της επικοινωνίας της. Κι ενώ οι τρεις ελληνικές εταιρείες έχουν δικαιωθεί σύμφωνα με απόφαση του ΣΕΕ, η στάση του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι στην εμπορευματοποίηση της εθνικής μας κληρονομιάς εγείρει ερωτήματα».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το υπουργείο Πολιτισμού
«παραχωρεί το δικαίωμα στην Coca Cola να συνεχίζει να
εμπορευματοποιείται τα εθνικά μνημεία χωρίς να προβαίνει στην επιβολή
κάποιου προστίμου ή την πληρωμή των σχετικών τελών, παρά τη σαφήνεια του
νόμου επί του θέματος.
Η εν λόγω απόφαση εγείρει ερωτήματα καθώς η μη διεκδίκηση είσπραξης των προβλεπομένων ποσών από το υπουργείο Πολιτισμού προς την εταιρεία σημαίνει τη ζημίωση του κράτους και της οικονομίας συνολικά».
«Με στόχο την προάσπιση», συνεχίζει η ανακοίνωση, «αλλά και την προώθηση του σύγχρονου, επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας, η Λουξ, Βίκος και ΕΨΑ θα προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και κινήσεις εάν η εξώδικη διαμαρτυρία προς το υπουργείο Πολιτισμού δεν ληφθεί υπόψη και δεν αποδώσει καρπούς.
Με την εν λόγω διαφημιστική καμπάνια της Coca Cola είναι πασιφανές ότι αφενός καταστρατηγείται η έννοια του αθέμιτου ανταγωνισμού και της επιχειρηματικής δεοντολογίας και αφετέρου πλήττεται σφοδρά η οικονομία της χώρας.
Αναμένοντας τις επόμενες κινήσεις από πλευράς του υπουργείου οι τρεις εταιρείες, η ΕΨΑ, η Βίκος και η Λουξ ενωμένες συνεχίζουν τον αγώνα για την προστασία της χρήσης των εθνικών μας συμβόλων».
...αναφορικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της τελευταίας σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Μάλιστα, οι Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ απέστειλαν εξώδικη διαμαρτυρία στο υπουργείο Πολιτισμού για την υπόθεση.
Όπως επισημαίνεται σε κοινή ανακοίνωση των τριών εταιρειών, «το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε τις εταιρείες μέλη της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΕΨΑ, Λουξ και Βίκος, οι οποίες απέδειξαν περίτρανα την απτή εφαρμογή του αρχαίου ρητού “η ισχύς εν τη ενώσει”, δίνοντας διορία 30 εργάσιμων ημερών στην Coca Cola για να αποσύρει από τη διαφημιστική της καμπάνια, την παρουσία των εθνικών συμβόλων όχι μόνο από τις συλλεκτικές συσκευασίες της, αλλά και από το σύνολο της επικοινωνίας της. Κι ενώ οι τρεις ελληνικές εταιρείες έχουν δικαιωθεί σύμφωνα με απόφαση του ΣΕΕ, η στάση του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι στην εμπορευματοποίηση της εθνικής μας κληρονομιάς εγείρει ερωτήματα».
Η εν λόγω απόφαση εγείρει ερωτήματα καθώς η μη διεκδίκηση είσπραξης των προβλεπομένων ποσών από το υπουργείο Πολιτισμού προς την εταιρεία σημαίνει τη ζημίωση του κράτους και της οικονομίας συνολικά».
«Με στόχο την προάσπιση», συνεχίζει η ανακοίνωση, «αλλά και την προώθηση του σύγχρονου, επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας, η Λουξ, Βίκος και ΕΨΑ θα προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και κινήσεις εάν η εξώδικη διαμαρτυρία προς το υπουργείο Πολιτισμού δεν ληφθεί υπόψη και δεν αποδώσει καρπούς.
Με την εν λόγω διαφημιστική καμπάνια της Coca Cola είναι πασιφανές ότι αφενός καταστρατηγείται η έννοια του αθέμιτου ανταγωνισμού και της επιχειρηματικής δεοντολογίας και αφετέρου πλήττεται σφοδρά η οικονομία της χώρας.
Αναμένοντας τις επόμενες κινήσεις από πλευράς του υπουργείου οι τρεις εταιρείες, η ΕΨΑ, η Βίκος και η Λουξ ενωμένες συνεχίζουν τον αγώνα για την προστασία της χρήσης των εθνικών μας συμβόλων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου