Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Στο «μικροσκόπιο» το «πόθεν έσχες» υπαλλήλων του ΥΠΟΙΚ


Τα κριτήρια και τη διαδικασία βάσει των οποίων θα διενεργηθούν έλεγχοι της περιουσιακής κατάστασης «πόθεν έσχες» των υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών καθορίζει απόφαση του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση:


 

α. Ως κριτήρια για τον προσδιορισμό της κατηγορίας των υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών για τους οποίους θα πραγματοποιηθούν έλεγχοι του «πόθεν έσχες» (δηλαδή της περιουσιακής κατάστασης) καθορίζουμε την άσκηση καθηκόντων ελεγκτικής διαδικασίας, τη θέση ευθύνης, το χρόνο άσκησης καθηκόντων και τις υπηρεσίες άσκησης των καθηκόντων αυτών.
β. Στο δείγμα θα συμπεριληφθούν οι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών οι οποίοι συγκεντρώνουν τις παρακάτω προϋποθέσεις:
i) Ασκούν κατά τη δημοσίευση της απόφασης ή έχουν ασκήσει κατά την τελευταία τριετία τα καθήκοντα του προϊσταμένου Οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης ή τμήματος στις οργανικές μονάδες που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων και στην Ειδική Γραμματεία του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος.
ii) Ασκούν, κατά τη δημοσίευση της απόφασης, τα καθήκοντα ελεγκτή στις περιφερειακές Δ/νσεις των παραπάνω οργανικών μονάδων τουλάχιστον για δύο έτη.
Οι έλεγχοι του «πόθεν έσχες» θα διενεργηθούν, κατά προτεραιότητα, σύμφωνα με εμπιστευτικό πρόγραμμα που θα υποβάλλει η αρμόδια Υπηρεσία στον Υπουργό και κατόπιν εγκρίσεώς του, ως εξής:
Για τους υπαλλήλους της περίπτωσης (βi), που ασκούν ή έχουν ασκήσει κατά την τελευταία τριετία τα καθήκοντα του προϊσταμένου Δ/νσης, Υποδ/νσης και Τμημάτων σε οργανικές μονάδες της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών και σε περιφερειακές ή αποκεντρωμένες μονάδες του Υπουργείου Οικονομικών με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο πλαίσιο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής.
Για τους υπαλλήλους της κατηγορίας (βii), που ασκούν καθήκοντα ελεγκτή στις περιφερειακές μονάδες του Υπουργείου Οικονομικών με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο πλαίσιο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, σε συνδυασμό με το τελευταίο ψηφίο του Αριθμού Μητρώου του υπαλλήλου κατ’ αύξουσα σειρά (1,2,3,….9,10…).
Για το έτος 2013 θα διενεργηθούν έλεγχοι περιουσιακής κατάστασης τουλάχιστον σε 110 υπαλλήλους της κατηγορίας (βi) και σε 130 υπαλλήλους της κατηγορίας (βii).
Ο έλεγχος της περιουσιακής κατάστασης θα διενεργηθεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, την προβλεπόμενη διαδικασία και τις οδηγίες που έχουν δοθεί με την αριθ. 1060497/1459/0001Γ (ΠΟΛ.1075/21.7.2004) εγκύκλιο διαταγή καθώς και κάθε άλλη σχετική οδηγία.
Η απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου