Τι αποκαλύπτει νέο έγγραφο για το Airbus
της Germanwings; Τι έδειξε το μαύρο κουτί;
Ανατροπές στην υπόθεση της πτώσης του μοιραίου Airbus της Germanwings που κόστισε τη ζωή σε 150 ανθρώπους, φέρνει ένα έγγραφο – φωτιά που έφερε στο φως το Mega.
Ανατροπές στην υπόθεση της πτώσης του μοιραίου Airbus της Germanwings που κόστισε τη ζωή σε 150 ανθρώπους, φέρνει ένα έγγραφο – φωτιά που έφερε στο φως το Mega.
Σύμφωνα με αυτό το επίσημο έγγραφο
με ημερομηνία 9 Δεκεμβρίου του 2014, δηλαδή πριν περίπου τρεις μήνες, η Airbus
δίνει οδηγίες όταν υπάρξει ξαφνική βύθιση του αεροσκάφους, δηλαδή τι πρέπει
να κάνει ο πιλότος και τι συστήματα πρέπει να ενεργοποιήσει ή όχι.
Αυτό το έγγραφο προέκυψε μετά από έλεγχο που είχε υπάρξει είχε προηγηθεί μία ανεξήγητη βύθιση σε αεροσκάφος τέτοιου τύπου, σε πτήση από το Μπιλμπάο προς το Μόναχο. Σε αυτή την πτήση της Lufthansa φυσικά δεν είχε υπάρξει πρόβλημα σοβαρό καθώς ο πιλότος είχε καταφέρει να επαναφέρει τον έλεγχο στο αεροπλάνο.
Σε συνέντευξη Τύπου των εμπειρογνωμόνων της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων έγινε γνωστό πως έχουν καταφέρει οι τεχνικοί να ανακτήσουν από το μαύρο κουτί συνομιλίες μέσα από το πιλοτήριο του μοιραίου Airbus της εταιρείας Germanwings.
Ωστόσο, αυτό που προκαλεί ερωτήματα είναι το γεγονός ο επικεφαλής της Υπηρεσίας επισημαίνει πως δεν είναι σε θέση ακόμα να πει εάν αυτές οι συνομιλίες από το πιλοτήριο είναι των κυβερνητών, αλλά περιορίστηκε να μιλήσει για ήχους που μπορούν να αξιοποιηθούν. Όπως ανέφεραν οι εμπειρογνώμονες δεν είναι ακόμα γνωστή ούτε η γλώσσα των συνομιλιών που ακούγονται, ούτε η διάρκεια.
Για το χρόνο επεξεργασίας των στοιχείων του μαύρου κουτιού από τη μοιραία συντριβή στις γαλλικές Άλπεις, ο εκπρόσωπος της Υπηρεσίας σημείωσε πως μπορεί να διαρκέσει μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμα και μήνες.
Το μεσημέρι της Τετάρτης βρέθηκε και το δεύτερο μαύρο κουτί του μοιραίου αεροσκάφους της Germanwings. Σύμφωνα με πληροφορίες, το μαύρο κουτί είναι κατεστραμμένο, ενώ φαίνεται πως λείπει η κάρτα μνήμης του.
Αναφορικά με τον τρόπο που το αεροσκάφος συνετρίβη στον ορεινό όγκο των Άλπεων οι εμπειρογνώμονες ξεκαθαρίζουν πως το αεροσκάφος έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στο βουνό, αλλά χωρίς να έχουν παρεκκλίνει της πορείας τους, όπως δείχνει τουλάχιστον το τελευταίο τους στίγμα στο ραντάρ. Αυτό σημαίνει πως όλα όσα έγιναν, συνέβησαν μετά το τελευταίο στίγμα, όπου το Airbus της Germanwings άρχισε την καθοδική του πορεία μέχρι που συνετρίβη.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail η τραγωδία συνέβη λόγω απότομης αποσυμπίεσης που είχε σαν αποτέλεσμα να πέσουν τα επίπεδα οξυγόνου και έτσι να χάσουν τις αισθήσεις τους,οι πιλότοι.
Όπως, αναφέρει το συγκεκριμένο δημοσίευμα στο Airbus που θεωρείται ένα από τα πιο αξιόπιστα αεροπλάνα ίσως έσπασε το τζάμι μέσα στο πιλοτήριο, με αποτέλεσμα να πέσουν σε μεγάλο βαθμό τα επίπεδα οξυγόνου και εν συνεχεία οι πιλότοι να χάσουν τις αισθήσεις τους.
Εν τω μεταξύ, στα 60 τελευταία δευτερόλεπτα πριν αρχίσει η ανεξέλεγκτη κάθοδος του αεροπλάνου της Germanwings εστιάζουν τις έρευνές τους οι ειδικοί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δώσει στη δημοσιότητα οι Αρχές η τελευταία επικοινωνία με το αεροσκάφος γίνεται στις 11:30 ακολουθεί ένα λεπτό που κανείς προς το παρόν δεν γνωρίζει τι συνέβη στο εσωτερικό του Airbus της Germanwings και ακολουθεί μια δεκάλεπτη κάθοδος από τα 13.000 πόδια μέχρι τη μοιραία πλαγιά των Άλπεων.
Οι 600 στρατιώτες, πυροσβέστες, αστυνομικοί και διασώστες που βρίσκονται στο σημείο της συντριβής περιγράφουν δραματικές εικόνες καθώς το αεροσκάφος έχει διαλυθεί σε μικρά κομμάτια. Το έργο των συνεργείων για την περισυλλογή σορών και στοιχείων δυσχεραίνουν το δύσβατο της περιοχής αλλά και οι κακές καιρικές συνθήκες
Αυτό το έγγραφο προέκυψε μετά από έλεγχο που είχε υπάρξει είχε προηγηθεί μία ανεξήγητη βύθιση σε αεροσκάφος τέτοιου τύπου, σε πτήση από το Μπιλμπάο προς το Μόναχο. Σε αυτή την πτήση της Lufthansa φυσικά δεν είχε υπάρξει πρόβλημα σοβαρό καθώς ο πιλότος είχε καταφέρει να επαναφέρει τον έλεγχο στο αεροπλάνο.
Σε συνέντευξη Τύπου των εμπειρογνωμόνων της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων έγινε γνωστό πως έχουν καταφέρει οι τεχνικοί να ανακτήσουν από το μαύρο κουτί συνομιλίες μέσα από το πιλοτήριο του μοιραίου Airbus της εταιρείας Germanwings.
Ωστόσο, αυτό που προκαλεί ερωτήματα είναι το γεγονός ο επικεφαλής της Υπηρεσίας επισημαίνει πως δεν είναι σε θέση ακόμα να πει εάν αυτές οι συνομιλίες από το πιλοτήριο είναι των κυβερνητών, αλλά περιορίστηκε να μιλήσει για ήχους που μπορούν να αξιοποιηθούν. Όπως ανέφεραν οι εμπειρογνώμονες δεν είναι ακόμα γνωστή ούτε η γλώσσα των συνομιλιών που ακούγονται, ούτε η διάρκεια.
Για το χρόνο επεξεργασίας των στοιχείων του μαύρου κουτιού από τη μοιραία συντριβή στις γαλλικές Άλπεις, ο εκπρόσωπος της Υπηρεσίας σημείωσε πως μπορεί να διαρκέσει μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμα και μήνες.
Το μεσημέρι της Τετάρτης βρέθηκε και το δεύτερο μαύρο κουτί του μοιραίου αεροσκάφους της Germanwings. Σύμφωνα με πληροφορίες, το μαύρο κουτί είναι κατεστραμμένο, ενώ φαίνεται πως λείπει η κάρτα μνήμης του.
Αναφορικά με τον τρόπο που το αεροσκάφος συνετρίβη στον ορεινό όγκο των Άλπεων οι εμπειρογνώμονες ξεκαθαρίζουν πως το αεροσκάφος έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στο βουνό, αλλά χωρίς να έχουν παρεκκλίνει της πορείας τους, όπως δείχνει τουλάχιστον το τελευταίο τους στίγμα στο ραντάρ. Αυτό σημαίνει πως όλα όσα έγιναν, συνέβησαν μετά το τελευταίο στίγμα, όπου το Airbus της Germanwings άρχισε την καθοδική του πορεία μέχρι που συνετρίβη.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail η τραγωδία συνέβη λόγω απότομης αποσυμπίεσης που είχε σαν αποτέλεσμα να πέσουν τα επίπεδα οξυγόνου και έτσι να χάσουν τις αισθήσεις τους,οι πιλότοι.
Όπως, αναφέρει το συγκεκριμένο δημοσίευμα στο Airbus που θεωρείται ένα από τα πιο αξιόπιστα αεροπλάνα ίσως έσπασε το τζάμι μέσα στο πιλοτήριο, με αποτέλεσμα να πέσουν σε μεγάλο βαθμό τα επίπεδα οξυγόνου και εν συνεχεία οι πιλότοι να χάσουν τις αισθήσεις τους.
Εν τω μεταξύ, στα 60 τελευταία δευτερόλεπτα πριν αρχίσει η ανεξέλεγκτη κάθοδος του αεροπλάνου της Germanwings εστιάζουν τις έρευνές τους οι ειδικοί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δώσει στη δημοσιότητα οι Αρχές η τελευταία επικοινωνία με το αεροσκάφος γίνεται στις 11:30 ακολουθεί ένα λεπτό που κανείς προς το παρόν δεν γνωρίζει τι συνέβη στο εσωτερικό του Airbus της Germanwings και ακολουθεί μια δεκάλεπτη κάθοδος από τα 13.000 πόδια μέχρι τη μοιραία πλαγιά των Άλπεων.
Οι 600 στρατιώτες, πυροσβέστες, αστυνομικοί και διασώστες που βρίσκονται στο σημείο της συντριβής περιγράφουν δραματικές εικόνες καθώς το αεροσκάφος έχει διαλυθεί σε μικρά κομμάτια. Το έργο των συνεργείων για την περισυλλογή σορών και στοιχείων δυσχεραίνουν το δύσβατο της περιοχής αλλά και οι κακές καιρικές συνθήκες
fimes.gr
newsone.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου