«Τα τελευταία 20 χρόνια είχα δοκιµάσει περίπου 40-50 ελληνικά
κρασιά αλλά χθες σε µια µόλις ηµέρα γεύτηκα τα έξι καλύτερα ελληνικά
κρασιά που έχω δοκιµάσει ποτέ στη ζωή µου.
... Αυτό δεν το έχω ξαναζήσει κι
από εδώ και εµπρός θα είµαι πιο κοντά στα ελληνικά οινοποιεία. Και
πρέπει να παραδεχθώ πως στη Γερµανία, όπου το προφίλ του ελληνικού οίνου
στο καταναλωτικό κοινό είναι εντελώς διαφορετικό, δεν έχουν ιδέα για το
τί πραγµατικά γίνεται εδώ και πόσο ποιοτικά κρασιά παράγονται».
Τα ενθουσιώδη σχόλια για το ποιοτικό άλµα, που έχει κάνει
το ελληνικό κρασί εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, τα οποία, όµως, αφήνουν
και µια στυφή γεύση, για την έλλειψη αποτελεσµατικού marketing, ανήκουν στον Tom Drieseberg, έναν Γερµανό οινοπαραγωγό, ο οποίος καλλιεργεί τη φηµισµένη ποικιλία Riesling
κι ειπώθηκαν στις εργασίες της ηµερίδας µάρκετινγκ οίνου, την Παρασκευή
15 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη.
Αποκτούν µάλιστα, ακόµη µεγαλύτερη σηµασία, αν ληφθεί υπόψη ότι ο «κεραυνοβοληµένος» πλέον µε τον ελληνικό οίνο Γερµανός οινοποιός, ανήκει στο Σύνδεσµο Γερµανικών ∆ιακεκριµένων Οινοκτηµάτων.
Αποκτούν µάλιστα, ακόµη µεγαλύτερη σηµασία, αν ληφθεί υπόψη ότι ο «κεραυνοβοληµένος» πλέον µε τον ελληνικό οίνο Γερµανός οινοποιός, ανήκει στο Σύνδεσµο Γερµανικών ∆ιακεκριµένων Οινοκτηµάτων.
agronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου