Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Γιατί τα Βαλκάνια καλοβλέπουν το νέο Δρόμο του Μεταξιού

Η Ρουμανία ευελπιστεί ότι μέσω του λιμένα της Κωστάντζα θα αποτελέσει ένα σημαντικό σταθμό για την εφαρμογή της κινεζικής φιλόδοξης πρωτοβουλίας «Belt and Road», 




... σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε ο Ionel Minea, γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών της Ρουμανίας.
Πιο συγκεκριμένα σε ομιλία του στο φόρουμ «Trans-Caspian International Transport Route», ο κ. Minea τόνισε ότι το λιμάνι της Κωστάντζα αποτελεί παράθυρο για την έγκαιρη μεταφορά εμπορευμάτων τα οποία προέρχονται από την Κίνα και άλλες χώρες, που συμμετέχουν στο «Belt and Road», προς την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Από την πλευρά του ο κ. Dan Nicolae Tivilichi, γενικός διευθυντής της ρουμανικής Maritime Ports Administration National Company, τόνισε ότι θα επισπευσθούν οι εργασίες για την ανακατασκευή του λιμένα προκειμένου να ανταποκριθεί στις μεγάλες ανάγκες για την μεταφορά εμπορευμάτων μεταξύ Ευρώπης και Ασίας.
Τέλος σημειώνεται ότι το λιμάνι της Κωστάντζα στις δυτικές ακτές της Μαύρης Θάλασσας αποτελεί το μεγαλύτερο θαλάσσιο κόμβο της στα ανατολικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς διαθέτει αποβάθρα 30 χιλιομέτρων και 150 θέσεις ελλιμενισμού.


Φωτό: Port of Costantza
    naftikachronika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου