Με ηγέτιδα την Ελλάδα, η Κίνα καταλαμβάνει πλέον την δεύτερη θέση ως
τη χώρα με τον μεγαλύτερο σε όρους χωρητικότητας εμπορικό στόλο
παγκοσμίως, αφήνοντας στην τρίτη θέση την Ιαπωνία.
Σύμφωνα με την Clarksons ο ελληνόκτητος στόλος στα τέλη του περασμένου Αυγούστου ανερχόταν σε 222 εκατ. GT σε όρους χωρητικότητας, ο στόλος κινεζικών συμφερόντων άγγιζε τα 7.744 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 170 εκατ. GT, ξεπερνώντας την Ιαπωνία η οποία διαθέτει στόλο χωρητικότητας 167,6 εκατ. GT.
Έχει ενδιαφέρον ότι ο εμπορικός στόλος που διαθέτει η Κίνα έχει αυξηθεί κατά 34% από τα τέλη του 2014 έως σήμερα, ενώ ο ελληνόκτητος στόλος κατά 23% και ο στόλος της Ιαπωνίας κατά μόλις 2%.
Ο αριθμός των πλοίων κινεζικών συμφερόντων αυξάνεται με γοργό ρυθμό. Το 2017 αύξηση της τάξης του 9% καταγράφηκε στον εμπορικό στόλο της Κίνας, καθώς ναυπηγείται σημαντικός αριθμός πλοίων που μεταφέρουν σιδηρομεταλλεύματα αλλά και containerships.
Όπως αναφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης τα επόμενα τρία χρόνια αναμένεται να πραγματοποιηθεί η παράδοση ενός μεγάλου αριθμού πλοίων σε Κινέζους πλοιοκτήτες, γεγονός που θα πυροδοτήσει μία περαιτέρω αύξηση του εμπορικού στόλου κινεζικών συμφερόντων.
naftikachronika.gr
Σύμφωνα με την Clarksons ο ελληνόκτητος στόλος στα τέλη του περασμένου Αυγούστου ανερχόταν σε 222 εκατ. GT σε όρους χωρητικότητας, ο στόλος κινεζικών συμφερόντων άγγιζε τα 7.744 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 170 εκατ. GT, ξεπερνώντας την Ιαπωνία η οποία διαθέτει στόλο χωρητικότητας 167,6 εκατ. GT.
Έχει ενδιαφέρον ότι ο εμπορικός στόλος που διαθέτει η Κίνα έχει αυξηθεί κατά 34% από τα τέλη του 2014 έως σήμερα, ενώ ο ελληνόκτητος στόλος κατά 23% και ο στόλος της Ιαπωνίας κατά μόλις 2%.
Ο αριθμός των πλοίων κινεζικών συμφερόντων αυξάνεται με γοργό ρυθμό. Το 2017 αύξηση της τάξης του 9% καταγράφηκε στον εμπορικό στόλο της Κίνας, καθώς ναυπηγείται σημαντικός αριθμός πλοίων που μεταφέρουν σιδηρομεταλλεύματα αλλά και containerships.
Όπως αναφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης τα επόμενα τρία χρόνια αναμένεται να πραγματοποιηθεί η παράδοση ενός μεγάλου αριθμού πλοίων σε Κινέζους πλοιοκτήτες, γεγονός που θα πυροδοτήσει μία περαιτέρω αύξηση του εμπορικού στόλου κινεζικών συμφερόντων.
naftikachronika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου