Οι άνθρωποι της Ford έχουν… ξετρελαθεί με το νέο τους κινητήρα 1.0 EcoBoost (στη φωτογραφία ο διευθύνων σύμβουλος Άλαν Μουλάλι φιλάει το μοτέρ)! Η απόδοση του συγκεκριμένου συνόλου έχει ήδη φθάσει στους 125 PS, όμως οι μηχανικοί της εταιρίας στοχεύουν πιο ψηλά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στα εργαστήρια της Ford υπάρχει ήδη ένα πρωτότυπο του τρικύλινδρου κινητήρα το οποίο έχει μέγιστη ισχύ μεγαλύτερη κατά 55 PS (δηλαδή αποδίδει συνολικά 180 PS)! Στόχος των μηχανικών της Ford είναι να παρουσιάσουν το συντομότερο δυνατό την έκδοση παραγωγής του συγκεκριμένου μοτέρ, το οποίο θα έχει μία από τις καλύτερες αναλογίες ισχύος/χωρητικότητας στον κόσμο (σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής).
Χαρακτηριστικό του πόσο πολύ πιστεύουν τα στελέχη της Ford στον 1.0 EcoBoost είναι το γεγονός ότι ο κινητήρας αυτός θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό 1,6 lt σε όλα τους τα μοντέλα σε όλο τον κόσμο! Μάλιστα, ο μάνατζερ της Ford Γκούναρ Χέρμαν δήλωσε το εξής: «Γνωρίζουμε ότι μπορεί να αντιμετωπίσουμε αντιδράσεις από κάποιους πελάτες μας που δεν θα θέλουν να κατέβουν από τα 1,6 lt στο 1,0 lt. Αλλά οι αντιδράσεις θα καμφθούν όταν οδηγήσουν το νέο κινητήρα».
Πηγη: protothema.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, στα εργαστήρια της Ford υπάρχει ήδη ένα πρωτότυπο του τρικύλινδρου κινητήρα το οποίο έχει μέγιστη ισχύ μεγαλύτερη κατά 55 PS (δηλαδή αποδίδει συνολικά 180 PS)! Στόχος των μηχανικών της Ford είναι να παρουσιάσουν το συντομότερο δυνατό την έκδοση παραγωγής του συγκεκριμένου μοτέρ, το οποίο θα έχει μία από τις καλύτερες αναλογίες ισχύος/χωρητικότητας στον κόσμο (σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής).
Χαρακτηριστικό του πόσο πολύ πιστεύουν τα στελέχη της Ford στον 1.0 EcoBoost είναι το γεγονός ότι ο κινητήρας αυτός θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό 1,6 lt σε όλα τους τα μοντέλα σε όλο τον κόσμο! Μάλιστα, ο μάνατζερ της Ford Γκούναρ Χέρμαν δήλωσε το εξής: «Γνωρίζουμε ότι μπορεί να αντιμετωπίσουμε αντιδράσεις από κάποιους πελάτες μας που δεν θα θέλουν να κατέβουν από τα 1,6 lt στο 1,0 lt. Αλλά οι αντιδράσεις θα καμφθούν όταν οδηγήσουν το νέο κινητήρα».
Πηγη: protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου