Από την
ερχόμενη Δευτέρα, 2 Ιουλίου, η είσοδος σε όλα τα λεωφορεία και στα τρόλεϊ θα
επιτρέπεται μόνο από τη μπροστινή πόρτα,
... ούτως ώστε οι επιβάτες να υποχρεώνονται να ακυρώνουν το εισιτήριο τους «μπροστά» στους οδηγούς.
Πηγές του υπουργείου επιβεβαιώνουν στο LIFO.gr ότι ο αρμόδιος γενικός γραμματέας, Βούρδας Θάνος, έχει ήδη στείλει το σχετικό έγγραφο στον ΟΑΣΑ για την άμεση εφαρμογή του μέτρου. Άγνωστο παραμένει ωστόσο αν οι οδηγοί θα έχουν το δικαίωμα να απαγορεύουν την επιβίβαση σε όποιον δεν περνά το εισιτήριο ή την κάρτα του από το ακυρωτικό μηχάνημα, καθώς αρμόδιοι για αυτά τα περιστατικά είναι οι ελεγκτές.
Πού είναι οι ελεγκτές;
Σύμφωνα με τη LIFO όπως αποκαλύπτουν πηγές του ΟΑΣΑ, για την ώρα υπάρχουν μόνο 15 ελεγκτές για όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της πρωτεύουσας, ενώ επιπλέον 65 βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκπαίδευσης.
Κατακόρυφη αύξηση των εσόδων μετά τις μπάρες Όπως εξηγούν οι συγκοινωνιολόγοι, από τότε που έπεσαν οι μπάρες στους σταθμούς του μετρό έχει σημειωθεί κατακόρυφη αύξηση στα έσοδα των εισιτηρίων, βελτιώνοντας εμμέσως την κατάσταση και στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, αφού πάρα πολλοί από τους επιβάτες μετεπιβιβάζονται στα μέσα αυτά από το μετρό, με εισιτήριο που έχουν «υποχρεωθεί» να ακυρώσουν για περάσουν από τις μπάρες.
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να κλείσουν και όσες είσοδοι παραμένουν ανοικτές στους σταθμούς του ΗΣΑΠ ενώ με τη μελλοντική ένταξη των 65 εκπαιδευόμενων ελεγκτών στις γραμμές των εν ενεργεία συναδέλφων τους, τα οικονομικά των ΜΜΜ αναμένεται να βελτιωθούν σημαντικά. Η ιδέα του «γαλλικού μοντέλου» για είσοδο μόνο από την μπροστινή είσοδο σε λεωφορεία και τρόλεϊ είχε προταθεί και στο παρελθόν αλλά οι οδηγοί είχαν αντιδράσει.
Έτσι, αρκετοί είναι εκείνοι τώρα που εκτιμούν ότι το μέτρο-«αστραπή» δεν θα εφαρμοστεί τη Δευτέρα αλλά θα καθυστερήσει, όπως είχε καθυστερήσει για μήνες και το κλείσιμο των μπαρών, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη που μετέθετε τις προθεσμίες από μήνα σε μήνα.
tilestwra.com
... ούτως ώστε οι επιβάτες να υποχρεώνονται να ακυρώνουν το εισιτήριο τους «μπροστά» στους οδηγούς.
Πηγές του υπουργείου επιβεβαιώνουν στο LIFO.gr ότι ο αρμόδιος γενικός γραμματέας, Βούρδας Θάνος, έχει ήδη στείλει το σχετικό έγγραφο στον ΟΑΣΑ για την άμεση εφαρμογή του μέτρου. Άγνωστο παραμένει ωστόσο αν οι οδηγοί θα έχουν το δικαίωμα να απαγορεύουν την επιβίβαση σε όποιον δεν περνά το εισιτήριο ή την κάρτα του από το ακυρωτικό μηχάνημα, καθώς αρμόδιοι για αυτά τα περιστατικά είναι οι ελεγκτές.
Πού είναι οι ελεγκτές;
Σύμφωνα με τη LIFO όπως αποκαλύπτουν πηγές του ΟΑΣΑ, για την ώρα υπάρχουν μόνο 15 ελεγκτές για όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της πρωτεύουσας, ενώ επιπλέον 65 βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκπαίδευσης.
Κατακόρυφη αύξηση των εσόδων μετά τις μπάρες Όπως εξηγούν οι συγκοινωνιολόγοι, από τότε που έπεσαν οι μπάρες στους σταθμούς του μετρό έχει σημειωθεί κατακόρυφη αύξηση στα έσοδα των εισιτηρίων, βελτιώνοντας εμμέσως την κατάσταση και στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, αφού πάρα πολλοί από τους επιβάτες μετεπιβιβάζονται στα μέσα αυτά από το μετρό, με εισιτήριο που έχουν «υποχρεωθεί» να ακυρώσουν για περάσουν από τις μπάρες.
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να κλείσουν και όσες είσοδοι παραμένουν ανοικτές στους σταθμούς του ΗΣΑΠ ενώ με τη μελλοντική ένταξη των 65 εκπαιδευόμενων ελεγκτών στις γραμμές των εν ενεργεία συναδέλφων τους, τα οικονομικά των ΜΜΜ αναμένεται να βελτιωθούν σημαντικά. Η ιδέα του «γαλλικού μοντέλου» για είσοδο μόνο από την μπροστινή είσοδο σε λεωφορεία και τρόλεϊ είχε προταθεί και στο παρελθόν αλλά οι οδηγοί είχαν αντιδράσει.
Έτσι, αρκετοί είναι εκείνοι τώρα που εκτιμούν ότι το μέτρο-«αστραπή» δεν θα εφαρμοστεί τη Δευτέρα αλλά θα καθυστερήσει, όπως είχε καθυστερήσει για μήνες και το κλείσιμο των μπαρών, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη που μετέθετε τις προθεσμίες από μήνα σε μήνα.
tilestwra.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου