Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Τα «δόντια» της στον Πειραιά δείχνει η κοινοπραξία που προηγείται στην κούρσα για τον ΟΛΘ

http://www.rthess.gr/photos/koursaolth.jpg
Το «γάντι» στο λιμάνι του Πειραιά πέταξε πριν από λίγο από το βήμα του συνεδρίου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης εκπρόσωπος της κοινοπραξίας DIEP Gmbh - Terminal Links SAS - Belterra Ltd Consortium, 




... που την επόμενη Δευτέρα εκτιμάται ότι θα ανακηρυχθεί σε προτιμητέο επενδυτή για την απόκτηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Θεοφάνης επισήμανε χαρακτηριστικά πως η ιστορία του θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού δεν σταματάει στον Πειραιά και ένα μέρος αυτής της κίνησης θα έρθει και στη Θεσσαλονίκη όταν θα υπάρχουν οι υποδομές.

Ο ίδιος ανακοίνωσε πως οι υποχρεωτικές επενδύσεις των 180 εκατ. ευρώ, που υπάρχει δέσμευση να γίνουν σε επτά χρόνια, η κοινοπραξία θα τις ολοκληρώσει σε τέσσερα χρόνια, καθώς «είναι μονόδρομος αυτό. Τα έργα το συντομότερο δυνατό θα γίνουν».

«Καμία αξία δεν θα έχουν οι επενδύσεις μας εάν δεν ολοκληρωθεί η οδική και η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, είναι υποχρέωση της πολιτείας να ολοκληρώσει αυτά τα έργα, καθώς είναι πολύ άσχημη η κατάσταση εκεί» τόνισε ο κ. Θεοφάνης και πρόσθεσε πως στο λιμάνι θα υπάρξει και ένα καινούργιο εργασιακό-παραγωγικό μοντέλο με σαφή περιγραφή καθηκόντων (job descriptions) και εργαζόμενους που θα δουλεύουν στην παραγωγή και όχι πίσω από τα γραφεία.

Ακόμη, ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας στάθηκε και στις σχέσεις της πόλης και λιμανιού, λέγοντας ότι απαιτείται αμφίδρομη εμπιστοσύνη, χαρακτήρισε ως πρωτοποριακά όσα έγιναν στον πρώτο προβλήτα και είπε ότι είναι ένα ακόμη στοίχημα η σχέση της πόλης με το λιμάνι.

Αναφέροντας τα «δυνατά» σημεία της κοινοπραξίας, σημείωσε πως μεταξύ άλλων διαθέτει ουσιαστική τεχνογνωσία και σε τοπικό-εθνικό επίπεδο, στη δομή της έχει και έναν τοπικό επενδυτή και δεν έχει ανταγωνιστικά συμφέροντα σε άλλες λιμενικές δραστηριότητες στην περιοχή.

Ακόμη, προανήγγειλε πως τον Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί στους φορείς η αναλυτική στρατηγική της κοινοπραξίας για το λιμάνι.

Τέλος σχολίασε όσα αρνητικά ακούγονται για την οικονομική δυνατότητα της κοινοπραξίας, σημειώνοντας πως το γεγονός ότι το σχήμα έχει προσελκύσει την αρνητική διάθεση από ορισμένους δείχνει και την αξία του όλου εγχειρήματος.

Ο κ. Θεοφάνης ακόμη έστειλε ένα μήνυμα δηλώνοντας πως «όσοι εμπλέκονται με την διοίκηση του οργανισμού σήμερα να είναι προσεκτικοί στις δηλώσεις τους γιατί αυτό επηρεάζει την αξία του λιμανιού».
Για την κρουαζιέρα και την ανάπτυξή της στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είπε πως θα υπάρξει πρόβλεψη στο επιχειρησιακό σχέδιο της κοινοπραξίας.
Καταληκτικά και για τις σχέσεις της πόλης με το λιμάνι τόνισε πως απαιτείται μία πραγματική σχέση των stakeholders (των εταίρων της περιοχής) και όχι για τα κανάλια.

Thessnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου